تقدير خانواده شهيد كريمي از فرمانده سپاه ناحيه لنده /عكس

عباس كريمي بردار سردار شهيد جانمحمد كريمي با حضور سپاه ناحيه لنده با اهداي لوح تقدير از فرمانده سپاه ناحيه لنده و كاركنان آن ناحيه به جهت برگزاري باشكوه مراسم استقبال و شبي با شهيد و تشييع با شكوه شهيد كريمي تقدير كرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۰۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
عباس كريمي بردار سردار شهيد جانمحمد كريمي با حضور سپاه ناحيه لنده با اهداي لوح تقدير از فرمانده سپاه ناحيه لنده و كاركنان آن ناحيه به جهت برگزاري باشكوه  مراسم استقبال و شبي با شهيد و تشيع با شكوه شهيد كريمي تقدير كرد.

محمدي فرمانده سپاه ناحيه لنده ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس و قدرداني از مردم ولايت مدار و انقلابي شهرستان لنده به واسطه خلق حماسه حضور در مراسم استقبال و تشييع پيكر مطهر سردار سرافراز شهيد جانمحمد كريمي، اظهاركرد: ما امروز وظيفه داريم پاسدار ارزش ها و آرمان ها و دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي در زير سايه سار ولايت فقيه باشيم.

وي افزود: بزرگداشت و نكوداشت ياد شهيدان يك وظيفه ديني و شرعي ما است كه نشان از پايبندي ما به ارزش ها است.

فرمانده سپاه ناحيه لنده تصريح كرد: مردم ولايت مدار و انقلابي ايران اسلامي در مراسم تشييع شهدا در سراسر كشور به همه جهانيان ثابت كردند كه راه و رسم شهدا كوركردني نيست و حماسه اي تاريخي در تجديد عهد وپيماني جديد باشهدا و مقام معظم رهبري خلق كرده اند.

وي تاكيد كرد: مردم ولايت مدار شهرستان لنده نيز با حضور تاريخي خود در مراسم استقبال، شبي باشهيد و تشييخ سردار شهيد جانمحمد كريمي بار ديگر در صحنه بودن و مدافع ارزش ها و آرمان ها بودن را به تصوير كشيده اند.

محمدي اظهاركرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه نه تنها باعث مصون ماندن آن جامعه از هرگونه تهديد و چالش خواهد شد بلكه باعث حفظ اقتدار و عظمت آن جامعه نيز خواهدشد.

فرمانده سپاه ناحيه لنده گفت: سردار شهيد جانمحمد كريمي امروز به عنوان نماد افتخار شهرستان لنده در استان و كشور مي باشد كه همه ما بايد ادامه دهنده راه اين سردار عاشورايي باشيم.

ارسال نظرات