درخشش قائم‌شهري‌ها در مسابقات قهرماني بسيج مازندران

مدير تربيت بدني سپاه قائم‌شهر گفت: ورزشکاران قائم‌شهري در مسابقات قهرماني بسيج استان مازندران در رشته‌هاي کاراته، آمادگي جسماني، تيراندازي و شنا رتبه‌هاي برتر را ازآن خود کردند.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۵۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹



خبرگزاری بسیج مازندران، مهدي فاضل‌زاده گفت: قائم‌شهر در مسابقات کاراته برادران و خواهران قهرماني بسيج استان مازندران مقام اول تيمي را به خود اختصاص داد. در افتتاحیه

وي افزود: در بخش کاتا برادران، حسين برادران مقام سوم و در بخش کميته وزن 47- مهدي گرائيلي مقام اول، وزن 57- اميرحسين مروري مقام اول، وزن 63- سيدجلال حسين زاده مقام سوم، وزن 70- مهدي محمودي مقام دوم و در وزن 70+ محمد بهبود مقام اول را کسب کردند که اين مسابقات با مربيگري آقاي معصومي در سالن شهيد سجودي بابل برگزار شد.

مدير تربيت بدني سپاه قائم‌شهر ادامه داد: همچنين در بخش کميته "خواهران" که در سالن ورزشي سپاه کربلا برگزار شد، در وزن 47- مطهره حبيبي مقام اول و در وزن 54+ سحر صالحي مقام اول اين مسابقات را به خود اختصاص دادند که مربي‌گري اين رشته ورزشي را خانم نيکجو به عهده داشت.

فاضل‌زاده با بيان اينکه در مسابقات "آمادگي جسماني خواهران" قهرماني بسيج استان مازندران، ورزشکاران قائم‌شهري مقام دوم تيمي را ازآن خود کردند، گفت: اين مسابقات با حضور خانم‌ها مهسا قادي، پريسا رزاقي، معصومه مهراني، مريم رحمتي، خانم رکني و با مربي‌گري خانم رزاقي در سالن ورزشي 9 دي شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

وي اذعان کرد: همچنين در اين دوره از مسابقات، در رشته تيراندازي برادران که در سالن تيراندازي صالحين سپاه ساري برگزار شد، شهرستان قائم‌شهر با مربي‌گري آقاي اکبري مقام اول تيمي در بخش تفنگ و تپانچه بادي را کسب کرد که در پي آن محمدعلي موحد و احسان قنبري مقام اول و دوم تفنگ، حسين دهقان پژو و ايمان سعيدي‌فر به ترتيب مقام اول و دوم تپانچه را به خود اختصاص دادند.

مدير تربيت بدني سپاه قائم‌شهر با بيان اينکه در مسابقات قهرماني بسيج استان مازندران در رشته "شنا برادران" که در سالن استخر سپاه کربلا برگزار شد، شناگران قائم‌شهري با مربي‌گري سيدرسول آهنگريان مقام اول تيمي را کسب کردند که اسامي ورزشکاران اين رشته را به شرح ذيل اعلام کرد:

1- آتا يوشاني: 3 طلا (50 متر پروانه - 50 متر کرال سينه - 50*4 m مختلط تيمي)

2- عرفان رهبر: 3 طلا (100 متر کرال پشت- 100 متر پروانه - 50*4 m مختلط تيمي)

3- سيدرضا موسوي: 3 طلا (100 متر کرال سينه - 50 متر کرال سينه - 50*4 m مختلط تيمي)

4- احمدرضا راعي: 3 طلا (50 متر قورباغه - 100 متر قورباغه - 50*4 m مختلط تيمي)

5- کارن قلي‌زاده: 2 نقره (100 متر کرال سينه - 100 متر پروانه)

6- علي بخشي: 1 نقره (50 متر کرال پشت) 1 برنز (50 متر قورباغه)

7- احد احمدي: 1 نقره (100 متر قورباغه) 1 برنز (50 متر کرال سينه)

اين مسئول در خاتمه گفت: نفرات برتر کليه رشته‌ها در اين دوره از مسابقات، به مسابقات قهرماني بسيج کشور اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها