مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد:

کسب رتبه برتر جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی توسط سپاه استان البرز

سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی گفت: در نخستین جشنواره تولیدات گروه های رادیویی و تلویزیونی سپاههای استانی، سپاه استان البرز توانست در بخش روتین رادیویی حائز رتبه برتر شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۶۷۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: در نخستین جشنواره تولیدات گروه های رادیویی و تلویزیونی سپاههای استانی کشور، سپاه استان البرز با مسئولیت برادر پاسدار محمد کاوئی توانست در این رده حائز رتبه برتر شود.

وی افزود: در این راستا هیئت داوران جشنواره لوح تقدیر و جایزه اول در بخش روتین رادیویی را به جهت مجموعه تولیدات رادیویی به این مجموعه اهدا نمودند.

کسب رتبه برتر جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیویی توسط سپاه استان البرز

عبدالملکی خاطر نشان کرد: امید است با تداوم موفقیت و پیشرفت این رده در تحقق ماموریت های خطیر محوله، تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از منویات و رهنمود های مقام عظمای ولایت رهبری امام خامنه ای شاهد موفقیت های بسیاری در زمینه های دیگر نیز باشیم.

وی در پایان گفت : از تلاش کلیه همکارانی که در این زمینه فعالیت داشتند و زمینه ای را جهت کسب این موفقیت فراهم نمودند تشکر و قدردانی می نمایم.

گفتنی است  پیش از این در دومین "جشنواره  سراسری مالک اشتر" نمایندگی ولی‌فقیه در امور بسیج، روابط عمومی سپاه استان البرز در زمینه روابط عمومی و تبلیغات به عنوان برترین روابط عمومی سپاه‌ کشور انتخاب شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها