خبرهای داغ:
وزیر کشور:

امروزه باید از یک تهدید بین المللی برای ایجاد فرصت استفاده کنیم

وزیر کشور گفت: امروزه باید از یک تهدید بین المللی برای ایجاد فرصت استفاده کنیم و با این عمل شدید ترین تهدیدات را از سر نظام و جمهوری اسلامی دفع کنیم.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۱۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم سطح پیامبر اعظم که همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری بود، اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر هم سطح برای سرعت دادن به حمل ونقل شهری و کاهش تصادفات موثر است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نتیجه اراده تمامی مردم در همه دوره ها است، افزود: همه کسانی که تلاش کردند و پس از مجاهدت به شهادت رسیدند همواره در این نظام نقش دارند.

وزیر کشور عنوان کرد: در این مقطع که ما در ذیل حکومت اسلامی هستیم باید بدانیم این حکومت و دولت میراث شهدا، امام و امت بزرگ اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه به طور یقین هدف از ایجاد حکومت اسلامی ارتقای دین و کمک به رشد و تعالی آن است و توفیق رسیدن به قله عبودیت است، اعلام کرد: پس باید همه تلاش های ما برای دین خدا و کمک به تعالی جامعه اسلامی باشد.

رحمانی فضلی گفت: در شرایطی هفته دولت را با گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر برگزار می کنیم که توانسته‌ایم در سطح منطقه اقتدار و تاثیر گذاری خود را به اثبات برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در عرصه بین المللی با هدایت ها وحمایت های رهبری و تدبیر و پشتکار رئیس جمهور به توفیقات بزرگ دست یافته ایم، تصریح کرد: امروزه باید از یک تهدید بین المللی برای ایجاد فرصت استفاده کنیم و با این عمل شدید ترین تهدیدات را از سر نظام و جمهوری اسلامی دفع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات