نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی:

کولیوند: کشور در فضای سنگین اقتصادی قرار دارد

محمد جواد کولیوند گفت: در حال حاضر کشور در فضای سنگین اقتصادی قرار گرفته است و جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور استراتژیک در مذاکرات با 1+5 ایستاده است تا از حق خود دفاع کند.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۰۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
کولیوند: کشور در فضای سنگین اقتصادی قرار دارد


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد جواد کولیوند در نشست تخصصی مطالبه گری تشکل های دانشجویی از نمایندگان مجلس پیرامون توافق وین که صبح امروز در محل سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و هفته دولت در پاسخ به اولین پرسش از دانشجویان در خصوص عدم موضع گیری نمایندگان مجلس پیرامون توافقات هسته ای اظهار داشت: از آنجایی که ما عضو فراکسیون رهروان ولایت هستیم به جهت حفظ وحدت در جامعه، برخی افراد موضع گیری می کنند.

وی افزود: بحث انرژی هسته ای ایران در سه سال گذشته فضایی جدی و جدید به خود گرفته است که دلیل آن هم این است که در سنوات گذشته 25 سال طول کشیده است که کشور در حوزه انرژی اتمی در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

کولیوند در خصوص موضع گیری نمایندگان مجلس پیرامون موضوعات استانی گفت: در مجلس تعداد290 نماینده حضور دارند که اگر هریک از این نمایندگان موضع گیری رسانه ای خود را اعلام کنند به هیچ وجه وحدت به وجود نخواهد آمد ولی باید این موضوع در نظر گرفته شود که موضوع هسته ای ایران با توجه به اوضاع خاورمیانه بسیار جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که نگاه نمایندگان مجلس نباید تک بعدی باشد همه ابعاد سیاسی، فنی، حقوقی، بین المللی و اقتصادی نیز باید در این حوزه در نظر گرفته شود و در خصوص حقوق هسته ای ایران عقب نخواهیم نشست.

نماینده مردم کرج به سوال یکی دیگر از دانشجویان در خصوص مشخص نمودن موضع نمایندگان در مجلس پاسخ داد  و گفت: حفظ دستاوردهای هسته ای حوزه دولت ، رعایت دستورالعمل شورای امینت، انجام غنی سازی در ایران، تحقق و توسعه توسط جمهوری اسلامی ایران و ممنوعیت مصاحبه با دانشمندان هسته ای از جمله مواضعی است که مورد قبول ماست.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کشور در فضای سنگین اقتصادی قرار گرفته است و جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور استراتژیک در مذاکرات با 1+5 ایستاده است تا از حق خود دفاع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها