نقش بازار در حرکت‌های دینی و ترویج دین در جامعه احیاء شود

آیت‌الله ناصری: غرب با ابزار رسانه «تفکر اسلامی» جوانان را هدف قرار می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه غرب به‌وسیله رسانه، «تفکر اسلامی» جوانان را هدف قرار می‌دهد، گفت: نقش بازار در حرکت‌های دینی و ترویج دین در جامعه احیاء شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۷۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیتالله محمدرضا ناصری صبح امروز در مراسم سالروز تأسیس بسیج اصناف، با بیان اینکه بازار و بازاریان از عناصر تاثیرگذار در انقلاب اسلامی بودند، اظهار داشت: برنامهریزی و آگاهی کامل امام خمینی(ره) از مهمترین دلایل پیروزی انقلاب و همراهی بازاریان بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت خارج‌نشدن از دین و مسیر ولایت بعد از شناخت و کسب معرفت الهی گفت: نخستین جلسه جدی انقلاب در بازار و در جمع بازاریان برگزار شد.

آیت‌الله ناصری با اشاره به اهمیت و همراهی بازاریان با نظام و انقلاب در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی افزود: هماهنگی بازاریان با علماء در جهت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و تعهد دینی آن‌ها از مهمترین ویژگی بازار و بازاریان در جامعه اسلامی است.

وی سختی‌های جامعه را آزمایش خداوند به‌منظور تقویت روحیه دین‌داری و توسل بندگان مومن دانست و تصریح کرد: تربیت اسلامی، ترویج اخلاق اسلامی در بازار، شیوه صحیح مردم‌داری، تعهد، انصاف، توجه به دستورات خداوند در مورد معامله‌های تجاری و ایجاد فضایی دلنشین و سرشار از اطمینان در بازار از جمله وظایف بازاریان متعهد به دین و انقلاب در نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به توطئه‌های فرهنگی مستکبران با استفاده از تکنولوژی روز در جامعه و نظام اسلامی ادامه داد: ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی مختلف از جمله وسایل انحراف اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان در جامعه اسلامی است، که توسط مستکبران و دشمنان دین اسلام مدیریت و برنامه‌ریزی می‌شوند.

وی توجه به فریضه نماز اول وقت در بازار را بسیار مهم دانست و بیان کرد: پرشور برگزارشدن نماز اول وقت در بازار، سبب افزایش رزق و روزی، گشایش در کارها و ایجاد صمیمیت بیشتر بین بازاریان می‌شود.  

 

ارسال نظرات