مسئول بسیج رسانه استان یزد خبر داد:

شرکت 500نفر در دوره خبرنگاری بسیج رسانه استان

مسئول بسیج رسانه استان یزد با اشاره به شرکت 500نفر در دوره آموزشی خبرنگاری در ‌استان یزد، گفت: این دوره آموزش خبرنگاری روز گذشته در شهر یزد شروع شده است.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۲۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سید حسین راسخی، با بیان اینکه 70 درصد اصحاب رسانه عضو بسیج استان هستند، اذعان کرد: با توجه به اهمیت تربیت نیروهای حرفه‌ای در عرصه خبرنگاری و رسانه، دوره های آموزش خبرنگاری در تمام شرستان های استان یزد برگزار شده است.

وی در خصوص نحوه برگزاری این دوره در شهرستان یزد تصریح کرد: دوره آموزشی خبرنگاری به صورت تفکیک شده شامل دو کلاس ویژه خواهران و دو کلاس ویژه برادران بوده و افراد طی 8 روز کاری و گذراندن 40 ساعت آموزش می بینند.

راسخی تعداد افراد شرکت کننده در هر کلاس را 30 نفر بیان کرد و افزود: این دوره های در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود و شرکت در دوره پیشرفته منوط به گذارندن دوره کارورزی در خبرگزاری های استان است.

وی در خصوص دوره کارورزی اذعان کرد: انجام کار عملی و تولید اخبار بعد از شرکت در دوره مقدماتی و تکمیلی و در انتها ارزیابی تولیدات افراد شرکت کننده ملاک شرکت افراد در مرحله پیشرفته است.

راسخی یکی از رسالت‌های مهم بسیج رسانه در راستای حمایت از اصحاب رسانه را ارتقای سطح علمی و فنی آنها در عرصه کاریشان بیان کرد.

یزدبانو

ارسال نظرات