مسئول ستاد راهیان‌نور مازندران خبر داد

مریوان میزبان نخستین یادواره شهیدابوعمار، سردار مازندرانی جبهه غرب کشور

مازندران در حماسه غرب کشور بیش از 2 هزار و 500 سردار را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که در نخستین یادواره شهید ابوعمار براساس برنامه‌ انجام شده هزار نفر از مازندران شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۸۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدجواد بخشی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در استان، اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان‌نور در طول سال پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی اردوی راهیان‌نور در غرب کشور از بازدید بیش از هزار مازندرانی از مناطق جنگی غرب کشور خبر داد.

مسئول ستاد راهیان‌نور مازندران با اعلام اینکه مردم مازندران در حماسه آزادسازی مناطق غرب کشور نقش بسیار اثرگذار داشتند، افزود: نخستین یادواره شهید ابوعمار در شهر مریوان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مازندران در حماسه غرب کشور بیش از 2 هزار و 500 سردار را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که در نخستین یادواره شهید ابوعمار براساس برنامه‌ریزی انجام شده هزار نفر از مازندران شرکت می‌کنند.

بخشی با بیان اینکه سرداران مازندران در آزادسازی مناطق غرب کشور نقش اثرگذار و ارزنده‌ای داشتند، ادامه داد: از 32 همسر شهید که در منطقه جنگی غرب کشور به شهادت رسیدند نیز در این یادواره تجلیل می‌شود.

وی به استقبال مردم مازندران از برگزاری اردوهای راهیان‌نور اشاره کرد و افزود: امسال بیش از 53 هزار مازندرانی در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور حضور می‌یابند.

مسئول ستاد راهیان‌نور استان مازندران افزود: 30 هزار دانش‌آموز، 2 هزار و 500 دانشجو و 21 هزار نفر سایر اقشار در این اردوها حضور می‌یابند.

وی در پایان به اقدامات انجام شده این ستاد در مراسم ارتحال امام خمینی نیز اشاره کرد و گفت: در این مراسم زمینه انتقال بیش از 23 هزار نفر فراهم شد که ارگان‌های مرتبط همکاری مناسبی با این نهاد داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها