خبرهای داغ:

مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه خوي از برگزاري همايش علماي شيعه و سني خبر داد

سرهنگ حجت الهيارلو گفت: در راستاي ترويج فرهنگ وحدت شيعه و اهل تسنن و نشان دادن ارادت خاص به نبي اكرم (ص) همايش علماي شيعه و سني روز چهارشنبه 4شهريور ماه سال جاري با موضوع نقد و بررسی جریانهای تکفیری و واتحاد مسلمانان در شهرستان خوي برگزار مي شود
کد خبر: ۸۵۵۹۰۸۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه خوي در گفتگوي خبري با اعلام خبر فوق اظهار داشت: رسالت حضرت محمد(ص) فراز و نشيب هايي در طول تاريخ به خود ديده است و در این عصر نیز بايد اهل تسنن و تشيع با حفظ و تقویت وحدت در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

سرهنگ پاسدار حجت الهيارلو افزود: هرچه بیشتر خود را به اهل بیت(ع) و قرآن گره بزنیم جامعه مطمئن تر، قابل تکیهتر و قابل اعتمادتر میشود و اگر 36 سال توانستیم از گردنههای سخت و صعبالعبور رد شدیم به خاطر تمسک به قرآن و عترت است.

وي آشنایی و تشریح وضعیت جهان اسلام، توطئههای صهیونیستی و گروههای تکفیری برای ضربه زدن به اسلام و وحدت شیعه و سنیرا از اهداف همايش علماي شيعه و سني برشمرد.

مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه خوي در پايان متذكر شد همايش علماي شيعه و سني همزمان با روز چهارشنبه 4شهريور ماه سال جاري باحضور علماي مسلمان در تالار ارتش شهرستان خوي برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات