نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

پیشرفت صنایع دفاعی کشور هر متجاوزی را پشیمان می‌کند

محمدصالح جوکار با اشاره به کیفیت بسیار مطلوب صنایع دفاعی و تسلیحات نظامی کشور گفت: کیفیت و دقت بسیار بالای «صنایع دفاعی» کشور هر متجاوزی را پشیمان می‌کند.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۵۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مجلس با اشاره به خودکفایی صنعت دفاعی کشور اظهار داشت: مهم تری عامل بازدارندگی از تجاوز دشمنان به کشور پس از ایمان، رشادت، ایثار وشجاعت نیرو های مسلح انقلاب اسلامی، تجهیزات دفاعی نقش مهم و تعیین کننده ای دارد.

محمدصالح جوکار ادامه داد بحمد الله در بازدید اخیری که از صنایع دفاعی داشتیم مشاهده شد که تسلیحات نظامی کشور به خصوص تسلیحات موشکی، از فناوری بسیار پیشرفته‌ای برخوردار هستند که این امر حاصل تلاش جهادی نیروهای صنایع دفاعی کشور است. به به جرات می توان گفت: امروز کشور ایران از نظر تسلیحات نظامی، در منطقه و نیز در بخش های مهم و استراتژیک جهان حرف برای گفتن دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: ایران اسلامی یک قدرت مطرح و کلیدی در منطقه و جهان است و حتی رژیم غاصب صهیونیستی بر خلاف هجمه گسترده تبلیغات و ادعاهای خود حد اقل یک دهه از صنایع موشکی کشورمان عقب است.

نماینده مردم دارالعباده تصریح کرد: جمهوری اسلامی قاطعانه حامی کشور های مظلوم منطقه و جهان است و تا کید دارد اگر کسی بخواهد به مرزهای ایران تجاوز کند پشیمان و شکست خورده از صحنه خارج می شود.

وی افزود: امروزه صنایع دفاعی ایران با ابتکار و خلاقیت طراحان صنایع دفاعی از کیفیت و دقتی بسیار بالا برخوردار است و علی رغم تحریم های گسترده و خارج از قانون علیه کشور اکنون ما صاحب سامانه های موشکی نقطه زن و هوشمند هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی اذعان داشت: جمهوری اسلامی هیچ محدودیتی را در بحث تسلیحاتی و به خصوص موشکی چه در توافق و چه خارج از آن نمی پذیرد و طبق فرامین رهبر معظم انقلاب مراکز نظامی ما خط قرمز و غیر قابل بحث نظام است.

عصرسیاست

ارسال نظرات