خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه ویژه شهید شوانه:

یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در حلقه های صالحین روشنگری بسیجیان است

فرمانده پایگاه ویژه شهید شوانه گفت: یکی از مهمترین مباحث در حلقه های صالحین این پایگاه بیان اهداف روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در حلقه‌های صالحین برای نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۱۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امیر ایزددوست در جمع جوانان و بسیجیان حلقه‌های صالحین پایگاه مقاومت ویژه شهید شوانه حوزه یک شهری ثارلله اظهار کرد: حلقه‌های صالحین فضای مناسبی است تا اهداف روشنگرانه رهبر معظم انقلاب برای بسیجیان و جوانان بیان شود.

وی با اشاره به لزوم بصیرت و دشمن‌شناسی بسیجیان گفت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر مفاهیم ارزشمند دینی و اسلامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب از تمامی گردنه‌های سخت عبور کرده و امروز نیز این تیزبینی و دشمن‌شناسی رهبر انقلاب است که دشمنان را از دستیابی به ایران مایوس ساخته است.

فرمانده پایگاه ویژه شهید شوانه افزود: حرف دشمن امروز فقط توقف فناوری هسته‌ای ایران نیست بلکه به دنبال این بهانه‌های خود هر روز حرف تازه‌ای می‌زند و در این راستا رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند ملت ایران آن توافق را می‌خواهند که همزمان با توافق‌ها کلیه‌ تحریم‌ها نیز یک جا حذف شود.

ایزددوست بسیجیان را به دشمن‌شناسی سفارش کرده و یادآور شد: ملت ایران هزینه‌های گزاف مادی و معنوی برای به بار نشستن این انقلاب و نظام تقدیم کرده‌اند و به هیچ‌وجه برای توافقی غیراصولی دستاورد‌های اصیل و مکتبی انقلاب اسلامی را به بهای ناچیز توافقات نخواهند فروخت.

وی ادامه داد: جوانان و بسیجیان بدانند که دشمن لحظه‌ای فرصت نخواهد داد و به دنبال بهانه به رسمیت شناخته شدن اسرائیل توسط ایران است که این امر نشدنی است.

ارسال نظرات