کشته شدن ده ها غیر نظامی در حملات هوای عربستان بر شهر تعز یمن

شهر تعز یمن مورد حملات فشرده ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان سعودی قرار گرفته و در نتیجه آن ده ها شهروند بی دفاع به شادت رسیدند و بسیاری از منازل کامال ویران شده اند.
کد خبر: ۸۵۵۸۰۵۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان پزشکان بدون مرز و رسانه های وابسته به حوثیان یمن اعلام کردند که ده ها نفر که بیشتر آنان غیرنظامی هستند در حملات هوایی ائتلاف عربستان بر شهر تعز واقع در جنوب غربی یمن به کشته شدند.

این سازمان همچنین اعلام داشته که بسیاری از منازل مردم تبدیل به تلی از خاک شده و تعداد زیادی از قربانیان نیز نتوانسته اند خود را به بیمارستان­ها برسانند بنابراین آمار قربانیان بسیار بیش از این­ها خواهد بود.

خبرگزاری سبأ نیز در هیمن رابطه گفت که نیمه شب پنجشنبه جنگنده های عربستان کاخ  ریاست جمهوری در تعز و منطقه صاله را هدف حملات خود قرار دادند. بیشتر جمعیت منطقه صاله را خانواده های حوثیان تشکیل می دهند.

سازمان پزشکان بدون مرز همچنین عنوان کرد که تعداد کشته شدگان حملات روز پنجشنبه به 65 تن رسیده که 17 تن از آنان کودک و 20 دیگر  زن هستند و نیز 50 نفر دیگر مجروح شده اند.

همچنین منابع خبر از کشته شدن دو خلبان سعودی از نیروهای ائتلاف می­دهند که در اثر سقوط یک بالگرد در مرزهای یمن کشته شده اند.

ارسال نظرات