با حضور بیش از 500 نفر از بسیجیان:

نشست بصیرتی با موضوع آسیبهای شبکه های اجتماعی در میبد

نشست بصیرتی با موضوع آسیبهای شبکه های اجتماعی در امامزاده خدیجه خاتون میبد با حضور بیش از 500 نفر از بسیجیان حوزه خدیجه الکبری (س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۸۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در این نشست مصطفی گل محمدی پیرامون موبایل وآسیبهای شبکه های اجتماعی مطالبی را ایراد نمود.

 

وی با اشاره به انواع  شبکه های اجتماعی گفت: تمام شبکه های اجتماعی جزء ابزار جاسوسی دشمن است.

 

گل محمدی خاطرنشان کرد: طبق تحقیقات انجام شده کاربران شبکه‌های اجتماعی کمتر به دیدار دوستان و بستگان خود می‌روند ونحوه ارتباط بیشتر از طریق شبکه های اجتماعی می باشد واین شبکه ها سبک زندگی انسانها را تغییر داده است و توانسته‌اند بر الگوی روابط خانوادگی افراد تاثیر بگذارند.

 

این کارشناس فرهنگی تاکیدکرد: که با توجه به گسترش روز افزون انواع موبایلهای هوشمند شیوه صحیح استفاده از آن هم به اندازه گسترش آن اهمیت دارد.

 

گل محمدی درباره استفاده مطلوب از چنین فضاهایی یادآور شد که ما باید آگاهی خود را نسبت به شبکه های هوشمند  بالا ببریم و هنگام استفاده از موبایل هوشمند نکات امنیتی را رعایت کنیم.

 

وی،راهکارهای استفاده از سیم کارت اعتباری به جای دائمی،چسب زدن روی دوربین گوشی هوشمند،نصب نرم افزارهای ضد هک وضد جاسوسی،عدم قرار دادن محتوای شخصی روی گوشی را جزء موارد امنیتی وکم کردن آسیبهای شبکه های اجتماعی برشمرد.

ارسال نظرات