خبرهای داغ:
رئیس شورای قشر حوزه مقاومت بسیج شهید ترک سپاه ناحیه همدان:

ماهواره اصل و بنیان خانواده ایرانی را هدف گرفته است

رئیس شورای قشر حوزه مقاومت بسیج شهید ترک سپاه ناحیه همدان گفت: شبکه‌های ماهواره با هزینه‌های هنگفتی که دولت‌های استکباری در اختیار آنان قرار می‌دهد به دنبال تولید محتوایی با محوریت متزلزل کردن بنیان خانواده هستند.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۶۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
ماهواره اصل و بنیان خانواده ایرانی را هدف گرفته استسجاد فیضی‌موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری ششمین جلسه شورای قشر حوزه شهید ترک با هدف آسیب‌شناسی ماهواره و شبکه‌های آن بیان کرد: در این جلسات پشت پرده برخی از شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ بررسی شده و راهکارهای مقابله با آن تبیین شد.

وی افزود: جلسات شورای قشر دانش‌آموزی مدارس ناحیه یک همدان با حضور دانش‌آموزان نخبه بسیجی به‌صورت مستمر در حال برگزاری است.

رئیس شورای قشر حوزه مقاومت بسیج شهید ترک سپاه ناحیه همدان با اشاره به حمایت‌های معنوی شورای فرماندهی حوزه شهید ترک از جلسات شورای قشر بیان داشت: شبکه‌های ماهواره با هزینه‌های هنگفتی که توسط دولت‌های استکبار در اختیار آنان قرار می‌گیرد در حال تولید محتوایی با محوریت متزلزل کردن بنیان خانواده هستند.

وی تصریح کرد: شورای قشر حوزه شهید حسن ترک با تشکیل کمیته‌های آسیب‌شناسی دجالواره در مدارس و برگزاری نشست‌های روشنگری با حضور اولیا دانش‌آموزان در مدارس با استفاده از کارشناسان برجسته توانسته است اثرگذاری مطلوبی را ایفا کند.

فیضی‌موحد اظهار کرد: تشکیل فضای رادیو در مدارس با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و تعامل اعضای این شورا به‌صورت چهره به چهره با دانش‌آموزانی که از ماهواره استفاده می‌کنند از اقدامات دیگر این شورا بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه مقاومت شهید حسن ترک در بحث علمی نیز ثابت قدم بوده و گامی موثر در راستای پیشبرد اهداف کشور برداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات