پیام فرماندارمیبد به مناسبت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

فرماندارمیبد با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۵۷۱۴۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل پیام "حسین فلاح" به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"ان مع العسر یسری "خداوند می‌فرماید: پشت هر سختی یک آسانی است و ملت ما آن را بارها تجربه کرده است.

یکی از شیرین‌ترین ایام دوران بعد از انقلاب برای ملت ما بازگشت پیروزمندانه و غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بود.

آزادگانی که بعد از جنگ نفس‌گیر و رویارویی با دشمن، هرچند به اسارت دشمن درآمدند؛ اما باتحمل سختی‌های بسیار طاقت‌فرسا در زندان‌ها و اردوگاه‌های رژیم بعثی، با دل‌بستگی که به اسلام، انقلاب، امام و ایران اسلامی داشتند توانستند آبروی ملت ایران را در برابر دشمن غدار حفظ کنند.

امروز انقلاب اسلامی که آرزوی مصلحان و آزادمردان طول تاریخ بود در عرصه بین‌المللی و عالم اسلام به‌عنوان یک ارزش ملی، اجتماعی و سیاسی مانند خورشید می‌درخشد و این به برکت خون شهیدان، صبر و مقاومت و استقامت شما آزادگان سرافراز است که سال‌ها رنج و محنت و دوری از خانواده‌ها هم نتوانست چیزی از ارزش شما کم کند بلکه با بازگشت شما به میهن اسلامی و به آغوش خانواده، حقانیت اسلام و انقلاب هم به جهانیان ثابت شد و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم خورد.

این روز خجسته و سراسر نور و برکت را به همه شما آزادگان سرافراز و خانواده‌های شما تبریک می‌گویم و آرزوی سلامتی و سرشار از شادی و سرور برای شما از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

   حسین فلاح

  فرماندارمیبد

ارسال نظرات