خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان:

بانوان برای رسیدن به سعادت حقیقی سیره حضرت معصومه(س) را الگو قرار دهند

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان گفت: بانوان و به ویژه دختران جامعه امروزی با الگو قرار دادن سیره و حجاب و عفاف حضرت معصومه(س) در مسیر تعالی و سعادت حقیقی یک بانوی مسلمان قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۸۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، میهن نانکلی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان تویسرکانی به مناسبت میلاد سراسر خجسته حضرت معصومه(س) اظهار داشت: بیش از600 بانوی تویسرکانی به مناسبت ولات با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر پیاده‌روی کردند.

وی با بیان اینکه بانوان تویسرکانی مسیر آرامگاه میررضی تا اردوگاه باقریه را پیاده روی کردند، بیان کرد: برگزاری جشن میلاد و روز دختر و اهداء جوایز به بانوان فعال بسیجی در این روز از دیگر برنامه های بسیج جامعه زنان شهرستان بود.

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان افزود: حضرت معصومه(س) از بانوان مسلمان نمونه و از شخصیت های اثرگذار تاریخ اسلام است که تقوا، ایمان و فضائل اخلاقی آن حضرت برای همگان زبانزد بود.

نانکلی تصریح کرد: با توجه به کرامات و شاخصه های ایمانی و اعتقادی حضرت فاطمه معصومه(س) بود که امام رضا (ع) و امام جعفرصادق (ع) به زیارت کنندگان آن حضرت وعده بهشت داده اند.

وی ابراز کرد: امید است که بانوان و به ویژه دختران جامعه امروزی ما با الگو قرار دادن اخلاق، منش، سیره و حجاب و عفاف آن بانوی بزگوار در مسیر تعالی و سعادت حقیقی یک بانوی مسلمان قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات