خبرهای داغ:
معاون سياسی امنيتی استاندار همدان:

سوم شهریور ماه، رئیس جمهور به استان همدان سفر می‌کند

معاون سياسی امنيتی استاندار همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان همدان در سوم شهریور ماه سال جاری گفت: سیمای همدلی و آوای هم زمانی مردم استان همدان در این روز در استقبال از ریاست جمهوری رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۷۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابراهیم الهی‌تبار امروز در جلسه شورای اداری با بیان اینكه ایران رسالت انقلابی خود را به آسانی به دست نیاورده است، افزود: برای این انقلاب بهای زیادی پرداخته شده و باید این رسالت ادامه پیداكند.

وی با بیان اینكه هر كشوری به دنبال حقوق خود است، بیان كرد: كشور ایران نیز به دنبال حقوق خود است و هیچ كشوری نمی تواند در مقابل آن بایستد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینكه همه روسای كشورهای خارجی اعلام كردند كه كشور ایران در داخل قدرت دارد و در بیرون استقامت، گفت: پشتیبانی و حمایت مردم، هدایت رهبر و دانش وتجربه رئیس جمهور باعث موفقیت در مذاكرات شده است.

الهی تبار با بیان اینكه همه قدرت های دنیا برای مذاكره با ایران برنامه های خود را لغو می كنند، بیان كرد: این نشان دهنده قدرت ایران در منطقه و جهان است.

وی به با اشاره به اینكه اگر تحریم ها برداشته شود وضعیت مطلوب تری در جامعه حاكم خواهد شد، افزود: در شرایط سختی قرار داریم اما دولت توانسته با جذب نیروهای متخصص بسیاری از مشكلات را حل كند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینكه اگر تحریم ها برداشته شود وضعیت مطلوب تری در جامعه حاكم خواهد شد، افزود: بحث اقتصاد خوب پیش رفته و به همه این نوید را خواهیم داد كه با انسجام بیشتر به موفقیت های بیشتر و بهتری دست خواهیم یافت.

الهی تبارگفت: سیمای همدلی و آوای هم زمانی مردم استان همدان در روز سوم شهریور در استقبال از ریاست جمهوری رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات