خوی استکباری آمریکا با مذاکرات از بین نمی‌رود

امام جمعه موقت کرمان نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ‌گفت: خوی استکباری آمریکا با انجام مذاکرات و توافق از بین نمی‌رود و این خصیصه را در رفتارشان نشان می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۸۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶



‌‌خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام مهدی‌ عرب‌پور‌ به سالروز 23 مردادماه سال 85 و جنگ 33 روزه اسرائیل علیه مردم لبنان اشاره کرد و بیان داشت: این جنگ نابرابر با مقاومت و ایستادگی رزمندگان حزب‌الله خاتمه یافت و 33 روز حمله نظامی از زمین و آسمان علیه مردم جنوب لبنان موجب عقب‌نشینی صهیونیست‌ها شد.

امام جمعه موقت کرمان اظهار داشت: صهیونیست‌ها پس از شکست برابر مقاومت حزب‌الله با برنامه‌ریزی و حمایت آمریکا و دولت‌هایی مانند عربستان، عده‌ای را در قالب گروه‌های تروریستی از جمله داعش علیه مسلمانان خاورمیانه به راه انداختند.

عرب‌پور ادامه داد: خواستند با پرچم اسلام و با مارک تکفیری برابر مسلمانان به پیروزی برسند، اما باید بدانند که مقاومت مسلمانان این تروریست‌ها و اربابانشان را به شکستی دیگر می‌رساند.

وی اشاره‌ای به کودتای 28 مردادماه در سال 32 داشت و گفت: دولت آمریکا با برنامه‌ریزی سازمان سیا و حمایت انگلیس کودتایی علیه دولتی مردمی انجام دادند.

عرب‌پور افزود: کودتای 28 مرداد دولتی که با حمایت مردم و روحانیت روی کار آمده بود به مردم پشت کرده و به رهنمودهای روحانیت توجه نداشتند و در نتیجه از خارج دولت شاه را در 28 مردادماه برگرداندند.

وی ابراز داشت: این خیانت بزرگ و کودتای ننگین، لکه سیاهی در تاریخ استکبار نزد مردم ایران است.

خطیب جمعه کرمان گفت: آنچه دشمن را در برابر توطئه موفق می‌کند، این است که ما انسجام، وحدت و برادری در داخل نداشته باشیم و میان علما، مردم و دولتمردان شکاف و اختلاف باشد.

عرب‌پور عنوان کرد: مذاکرات و توافق به نتیجه برسد یا نرسد، آمریکا مستکبر است و رفتار استکباری دارد و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ما دریغ نمی‌کند.

وی افزود: تاکنون نیز در حرف‌ها و رفتارهای خود عمق این کینه و دشمنی را نشان داده و نمی‌تواند خود را پنهان کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها