خبرهای داغ:
همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س)؛

همایش دختران آسمانی در همدان برگزار شد

همایش دختران آسمانی همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و با حضور 700 نفر از دختران عضو کانون‌های فرهنگی مساجد در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۵۹۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان همدان امروز در این همایش دختران آسمانی اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) برای تعالی بخشیدن به مقام دختر در زمان اعراب جاهلی تلاش فراوانی کردند به طوری که احترام و جایگاه دختران در زمان حاضر مدیون تلاش‌های ایشان بوده است.
هادی فیض‌منش با اشاره به اینکه توجه به دختران در جامعه از بروز بسیاری از مشکلات رفتاری و ناهنجاری‌ها پیشگیری می‌کند، افزود: متاسفانه در کشور ما فقر شادی وجود دارد و برگزاری اینگونه مراسمات و جشن‌ها تا حدودی شادی را در بین مردم وارد می‌کند.

وی عنوان کرد: خانواده‌ها باید همگام و همراه با مسئولان برای جوانان شادی آفرینی کنند تا جوانان به سمت شادی‌های کاذب سوق پیدا نکنند.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان درباره جشن دختران آفتاب نیز گفت: در این مراسم 700 نفر از دختران عضو کانون‌های فرهنگی مساجد به همراه مادران خود حضور داشتند.

وی به تعداد کانون‌های سطح استان اشاره و تاکید کرد: در استان همدان 534 کانون وجود دارد که بیش از نیمی از آن توسط بانوان اداره می‌شود.

فیض‌منش افزود: امسال بیش از 70 هزار نفر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جذب شدند که 50 درصد از این افراد بانوان بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات