مسئول سازمان اردویی، راهیان نور سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان قم خبر داد:

ساخت مستند آموزشی مدیران موفق راهیان نور

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی ابن ابیطالب(علیه السلام) استان قم در گفتگویی از ساخت مستند آموزشی با هدف افزایش تجارب و توانمندی مدیران جوان عرصه راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۳۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
 به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،ستار احمدوند از ساخت مستندی آموزشی با هدف افزایش تجارب و توانمندی مدیران جوان عرصه راهیان نور خبر و گفت:این مستند  به همت معاونت فرهنگی این مجموعه در دست تهیه است که با نگاه معرفی جایگاه اردوهای راهیان نور در بین کارها و ماموریت های فرهنگی سپاه استان می پردازند.
 
این مقام مسئول ادامه داد: در این مستند کوتاه آموزشی علاوه بر معرفی مدیران موفق این عرصه در استان به بررسی تجارب و فعالیت های این عزیزان جهت برنامه ریزی، سازماندهی، جذب منابع مادی و معنوی و چگونگی حل مشکلات و چالش های به وجود آمده در حین برنامه ریزی اردوهای راهیان نور می پردازد تا بتواند به عنوان الگویی مناسب و ارزشمند در اختیار مدیران جوان این عرصه باشد.
 
احمدوند در ادامه تصریح کرد: پرداختن به آموزش مسائل اعتقادی، رفع شبهات دینی، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، افزایش روحیه برادری و صمیمیت در بین بسیجیان از جمله اهداف سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج است.
 
این مقام مسئول تاکید کرد: اردوهای راهیان نور نقش مهمی در رونق بازار شهرها و استان‌های میزبان در حوزه‌های خدمات و حمل و نقل و زیر ساخت دارد.
 
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه اردوهای راهیان نور یک حرکت عظیم مردمی است خاطرنشان کرد: سپاه های استانی می توانند با بسیج کردن افراد و تامین منابع مادی و معنوی و واگذاری بخش عظیمی از ماموریت‌های این حوزه به ادارات، دستگاه‌ها و مردم، کمک فراوانی به کاهش هزینه‌ها و بار مسئولیتی سپاه در این حوزه کنند.
انتهای متن/د
ارسال نظرات
آخرین اخبار