امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان بسیج سازندگی ، جهادکشاوزی، منابع طبیعی و محیط زیست اشتهارد

تفاهم نامه همکاری مشترک میان بسیج سازندگی و ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و کانون بسیج مهندسین شهرستان اشتهارد امضاء و به مرحله اجرا رسید.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۶۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، هادی مسئول بسیج سازندگی شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : تفاهم نامه همکاری مشترک میان بسیج سازندگی و ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی ، محیط زیست و کانون بسیج مهندسین شهرستان اشتهارد امضاء و به مرحله اجرا رسید.
هادی افزود : بر اساس این تفاهم نامه بسیج سازندگی و بسیج مهندسین کشاورزی در عرصه های بیابان زدایی، نهال کاری و صیانت از منابع طبیعی با داره منابع طبیعی همکاری خواهد نمود.
مسئول بسیج سازندگی اشتهارد در خصوص نحوه همکاری با اداره جهاد کشاورزی تصریح کرد : واکسیناسیون دامی، سمپاشی مراکز پرورش دام، سمپاشی مزارع و باغات، لایروبی انهار و سیمانکاری بستر کانال های آبیاری مزارع و باغات و آموزش روش های نوین کشاورزی و آبخیزداری از جمله عرصه های همکاری می باشد.
این مقام مسئول عنوان کرد : پاکسازی محیط زیست و فرهنگ سازی در خصوص حفظ محیط زیست از جمله همکاری مشترک با اداره محیط زیست شهرستان می باشد.
وی در پایان خاطرنشان ساخت : حسب نیاز طرح های عام المنفعه فراخوان نیروهای متخصص بسیجی ، سازماندهی ، اعزام، هدایت و کنترل و اجرا بر عهده بسیج سازندگی خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها