مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه :

ساماندهی روضه الشهدا و آرامستان انجام می شود

محسن فلاحزاده از اجرای طرح بهسازی آرامستان خبر داد و گفت: گلزار شهدا و سایر قبور، مکان پر رفت و آمد و مقدسی می باشد که با توجه به روحیه مذهبی مردم شهرستان ابرکوه مورد توجه و مراجعه شهروندان می باشد.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۵۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مسئول خدمات شهری شهرداری گفت: بهسازی فضای بهشت زهرا به عنوان یکی از مقاصد درون شهری و از جمله مکان هایی که در آن توقف صورت می گیرد در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

فلاحزاده بیان داشت: تشکیل هیئت امنایی متشکل از خیرین و فعالان اجتماعی ،نقش مهمی را در تسریع روند اجرای این پروژه ایفا می نماید.

وی ساماندهی پیاده روها، انتقال شبکه آب، فضای سبز به طور جداگانه، بهسازی ورودی ، اصلاح و تسطیح معابر، ایجاد پارکینگ ، طراحی دیوار  و سر در بهشت زهرا را از اقداماتی دانست که انجام می شود.

مسئول خدمات شهری شهرداری شهر ابرکوه در ادامه افزود: یکسان سازی بخشی از قبور با توجه به فرسودگی های موجود در مسائل بهداشتی از دیگر اقدامات مهم نیز می باشد که به همین منظور جهت رفع مشکلاتی از قبیل مزاحمت اتاقک های آلومینیومی و ناهمواری محیط اطراف قبور موضوع حذف اتاقک ها و بهسازی فضای بین قبور در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

مسئول خدمات شهری شهرداری شهر ابرکوه در پایان از طرح استاندارد انتقال روشنایی در بهشت زهرا خبر داد و گفت: این طرح که با اخذ مشاوره از صاحبان فن انجام خواهد شد در دستور کار هیئت امناء شهرداری می باشد. 

 

ارسال نظرات