خبرهای داغ:
سردار فضلی:

اسرا شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند/امروز ملت ایران ارزش و مقام شهدا و ایثارگران را درک کرده است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اسرا شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز ملت ایران ارزش و مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران را درک کرده است.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۰۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی فضلی امروز در همایش گرامی‌داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: در موضوع هسته‌ای طی 12 سال گذشته به دلیل تغییر دولت‌های 1+5 نوساناتی در دوره‌های مختلف وجود داشته اما امروز چه اتفاقی افتاده که مستکبران، کشورهای اروپایی، آمریکایی به جمع بندی رسیدند که در مذاکرات باید به توافق برسند.

وی گفت: امروزخط قرمزها و مجاری قانونی در مسائل هسته‌ای مشخص است و باید به تایید شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی برسد و باید همگان با اتکا به تصمیمات مراقب کلید دشمنان باشند.

فضلی افزود: امروز دشمنان دیرینه نظام وانقلاب همچون عربستان صعودی به میدان جنگ آمدند و با ساماندهی القاعده و تکفیری‌ها سعی در ضربه زدن به بنیان اسلام را دارند.

وی گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند و باید بدانند که آتش این تفرقه‌ها دامن آنها را می گیرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور تاکید کرد: امروز حاصل توطئه صهیونیست وعربستان ایجاد گروهک‌های تکفیری است و باید بیشتر از هر زمان دیگر مراقب کید دشمنان باشیم.

وی اظهار داشت: آمریکا از طرفی زمانی طولانی برای مذاکرات می‌گذارد و از طرف دیگر روزی سه بار ما را تهدید می‌کند و اینان باید بدانند این تهدیدات هیچ تأثیری بر ما ندارد چرا که ملت ایران دفاع از امام و ولایت را به اثبات رسانده اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور گفت: امروز ملت ایران ارزش و مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران را درک کرده و تاکنون بیش از 5 میلیون نفر در دو بخش سازماندهی و خودجوش از مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور بازدید کرده اند.

فضلی تصریح کرد: امروز نه تنها مردم کشور ما بلکه میهمانان خارجی و مردم مذاهب دیگر از مناطق عملیاتی کشور بازدید می‌کنند.

وی اظهار داشت: رشادت ها و مجاهدت‌های آزادگان سرافراز، شهدا و خانواده‌های آنها سبب سرافرازی و پیروزی ملت ایران در طول 36 سال گذشته شده است.

جانشین رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: اگر امروزعزیزان آزاده روایت دفاع مقدس، اسارت ها در شرایط جنگ نرم وهجمه‌های سنگین دشمنان را بیان می کنند بخشی از استراتژی فرمان امام خمینی (ره) که هدف ایشان مبنی بر بیداری اسلامی در تمام دنیا است نشأت گرفته است.

فضلی تصریح کرد: امروز وظیفه و تکلیف بر ما است که یاد و خاطره رشادت ها، مجاهدت ها و ایثار آزادگان، شهدا و جانبازان را زنده نگاه داریم.

وی گفت: آزادگان سرافراز در معامله با خدا در سایه مجاهدت، فداکاری و گذشت و ایثار در سخت ترین شرایط به اسارت درآمدند و باید بدانیم که اسارت یک امر بدیهی و ساده ای نبوده چرا که آزادگان تا مرز شهادت پیش رفته اند.

وی افزود: اسرا شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند و شهید ابو ترابی از اسرایی است که شهادت گونه از دنیا رفت.

جانشین رئیس سازمان بسیج کشوراظهار داشت: در 26 مرداد سال 69 اسرای ما پس از تحمل مشقت‌های فراوان به کشور بازگشتند و مورد استقبال بی سابقه و کم نظیر مردم ایران در اقصی نقاط کشور اسلامی قرار گرفتند.

فضلی تاکید کرد: امروز بسیاری از آزادگان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم و در امور اداری کشور صاحب نظر هستند و مسئولیت دارند و باید امروز ارزش دوران اسارت را بدانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات