خبرهای داغ:

ستایش گران استکبار و نمازگزاران دوقبله

کد خبر: ۸۵۵۴۵۳۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، اخیرا" در درون کشور موجی از تطهیر چهره استکبار به راه افتاده است که در برخی موارد با حمله به دلسوزان انقلاب همراه  است ، همان روشنفکرانی که دستاورد مشروطه را به قهقرا بردند و با تز روشنفکری خود آن را به دیکتاتوری رضاخان ختم کردند،امروز هرچه می کشیم از دست خران روشنفکر شرق و غرب زده است که بر پا دارندگان سلطه ابرقدرتها در ممالک محروم هستند، امروز کافه نشین های هامبورگ و نورنبرگ دلسوز انقلاب شده اند و سایرین را نادان جلوه می دهند.

در رسانه داخلی استان موجی از واژه ها به راه افتاده است که چرا به فابیوس لاشخور گفته اند از نظر آقایان، جهان به نقطه آخر رسیده است !مشکل این است که انقلاب را با توانمندی خود می سنجند  که اگر ناتوان بودند، پس انقلاب هم ناتوان است.

فرانسه به عنوان پناه گاه افرادی است که بیش از 16 هزار نفر از شهروندان و مقامات عالیرتبه کشورمان را به خاک و خون کشیده است و در عملیات فروغ جاویدان جنایت های بسیار مرتکب شد ند، در جنگ ایران و عراق با حمایت مالی و تسلیحاتی و شیمیایی  بیش از هیجده هزار نفر از شهروندان ما را به خاک و خون کشیدند و در جنگ ایران و روس با خلف وعده سرزمین های زمردین و زیبای ایران را تجزیه و ده درصد اورانیوم و اموال بلوکه شده ایران را به مدت چهل سال است برای مطامع خود استفاده می کند و با خروج یک طرفه از بازار خودرو و نفت ایران میلیارد ها دلار به کشور خسارت زده است ،

سیمای آزادی متعلق به سازمان منافقین که از فرانسه تامین مالی می شود ، از فحش ناموس تا  الفاظ رکیک دیگر  به صورت بیست و چهار ساعات نثار جمهوری اسلامی می کنند  و دولت فرانسه نیز تایید می کند و صدا  از طیف غربزده که به دنبال تطهیر چهره آمریکا و استکبار هستند در نمی آید اما همین که کسی فابیوس را لاشخور خطاب کند! زبان فارسی و سیاست کشور را به خطر انداخته است .

آیا شبکه حقیقت را تا به حال رصد کرده اید که برنامه هایشان را با اهانت به رهبرانقلاب و سایر مقدسات ما شروع می کند ؟

 و متاسفانه باید گفت که بسیاری از واژه گان بی بی سی با برخی از سیاسیون در داخل کشور مطابقت دارد؟ اما هرگز از طرف آقایان مورد نقد قرار نمی گیرد و الهیارخان آخوند افغانی با هزینه یهود و سی ان ان  و پنتاگون  یک شبکه ماهواره ای در اختیار دارد و بدترین فحاشی ها را به شیعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی میکند انگار از دید آقایان رحمت است .

بی بی سی: آتش بیار معرکه فتنه 88، که در تمام بر نامه هایش سعی در اختلاف افکنی قومی و تجزیه ایران را دارد مجوزفعالیت در ایران می گیرد و طیف تطهیر کننده آمریکا و استکباربنام آزادی و ارتباط بادنیا آن را توجیه می کند.

بیش از صد شبکه فارسی زبان ماهواره ای  و هزاران سایت بطور شبانه روزی بر علیه مقدسات و امنیت ملی ایران  دروغ پراکنی میکنند و  توسط استکبار حمایت می شوند و فحاشی های آنان در برنامه های پخش شده نشان می دهد حتی در نزاع های خیابانی هم اینگونه همدیگر را خطاب نمی کنند اما آقایان به اصطلاح روشنفکر و صلح طلب نمی بینند و نمی شنوند و فقط نگرانند که حضرت فابیوس پایش را با شادابی بر روی خاک ایران بگذارد که وجب به وجب آن از خون  مردم ستمدیده ایران رنگین است.آیا بمباران مدرسه دخترانه در شهر میانه را توسط میراژهای اهدایی فابیوس به یاد دارید؟ آیا بمباران مدرسه ابتدایی و راهنمایی بروجرد را توسط هواپیما های سوپر اتاندارفابیوس به یاد دارید؟ آری پدران و مادرانی که سراسیمه به محل آمده بودند و با فریاد های یا حسین بر سر و سینه می زدند و جسد گل های پرپر شده خویش را می جستند و تمام دنیا  بر شیون مادران ایران زمین برای فرزندانشان  می خندیدند و  ازنابودی ما لذت می بردند،کافه نشین های هامبورگ و نورنبرگ در پی تحصیل علوم در رشته صلح شناسی دانشگاه های اروپا و آمریکابودند تا بعد ها به عنوان آفت دامن گیر ملت قهرمان ایران شوند،

 اما فابیوس در همان لحظه می گوید ما معادله جنگ را تغییر دادیم و جلوی افراطی گری ایران را در منطقه گرفتیم،کسانیکه نسبت به خونهای داده شده برای انقلاب بی تعصب هستند بدانند ! ما تا آخر ایستاده ایم و با این توافق نمی توانید برای ملت ایران امامزادگان شیطانی بسازید که جز ویرانی برای ملت ما هیچ سودی در کل تاریخ نداشته اند،

قابل توجه کسانی که نگران اخلاق هستند! اخلاق را در سال 88 با فتنه خیابانی در هم پیچیدید و با مغلطه کاری و بازی با الفاظ نمی توانید خود را تطهیر کنید و ستایش گران استکبار و نمازگزاران دوقبله جایی در بین قلب های مردم مقاوم ایران ندارند. اخلاق را همان روحانیونی در فتنه ناک اوت کردند که دستور جنگ خیابانی را برای هنجار شکنی صادر کردند ،پیامبر ما همان محمد رسول الله (صل الله علیه وآله و سلم) است که نشریه فرانسوی با تیراژ سه میلیونی و با حمایت دولت فرانسه کاریکاتور موهم و اهانت آمیزی علیه وی منتشر کردو برایش فیلم های اهانت آمیز ساختند اما باز هم صدا از هیچ کس در نیامد،و قلم بزن های مزدور درحمایت  ازسگان جزایر قناری تیتر جورج کلونی : من نیز یک شارلی ابدو هستم را منتشر می کنند تا اسلام و پیامبر رحمتش درغربت زندگی کنند،روز نامه اصلاح طلب مطلبی اهانت آمیز در باره سرور و سالار شهیدان منتشر می کند اما باز هم سکوت سکوت سکوت!از کدام استکبار دفاع می شود که در یک قرن اخیر بیش از دویست و بیست میلیون تلفات روی دست بشریت گذاشته است؟ کدام حیوان در دنیا نسبت به هم نوع خود دست به این همه کشتار می زند؟ کشتار بی رحمانه مسلمانان در مالی را توسط فرانسه نمی بینید؟ در مذاکرات هسته ای ندیدید که منافع رژیم صهیونیستی را به ما تحمیل کردند! خوب است که به اندازه غرب و آمریکا نسبت به منافع به حق خود تعصب داشته باشیم،

وقتی نماینده سیاسی رییس جمهور با پاسپورت اعتباری جدید راهی واشنگتن شد به جرم شرکت در اشغال سفارت آمریکااز ورود وی جلوگیری و دولت آمریکا خواهان محاکمه وی شد ، برخی ها از کدام جیب تمام خون های ریخته شده را مصادره و خواهان دوستی گرگ و میش هستند؟ لا اقل به اندازه همان شیاطین به خاک و مردم و نوامیس به تاراج رفته این کشور تعصب داشته باشید! اگر توان محاکمه دشمن را ندارید  شایسته است ذوق زده نشوید که استکبار ملت ها را به چشم طعمه و شکار می بیند نه یک دوست، استکباری که یخچال به اسکیمو می فروشد چه بر نامه ای برای ما تدارک دیده است؟اگر از طیف مبارکتان در این کشور وزیر و وکیل شده اند به برکت پافشاری در برابر استکبار توسط مردم بوده است و این مقام و منیت را در کشور مدیون خون شهدا و ملت ایران هستید که ازهزاران خطای شما گذشتندو هرگز فرانسه و فابیوس برای شما قدم خیری برنداشته اند! این قدر که نگران فابیوس و جابجایی مدیران هستید و رضای خدا را در عزل و نصب مورد نظر خود می دانید اگر به همان اندازه فکر مردم بودید امروز هیچ فقیری در جامعه نداشتیم.. وقتی استکبار فیلم سیصد را می سازد و ایرانیان را وحشی معرفی می کنند نقدتان در کجای این هجمه ها مدافع ایران بود.شاید هم برخی ها بگویند حضرت مسیح (ع) می گوید اگر به  صورتت سیلی زدند طرف دیگر را پیش کش کنید تا ظالم پروری کنید و محکم تر بنوازد!

 اما پیامبر ما همان محمد رسول الله(ص) است که در بین امپراطوری روم و ایران باستان  مشت های خود را گره کرد و فریاد قولوا لا اله الا الله سر داد و پایه های استکباری آنان را در هم شکست و امام و پیشوای من خمینی کبیر و امام خامنه ای (مد ظله العالی)است که در بین امپراطوری های مخوف عصر اتم فریاد  رهایی و آزادگی سر می دهندو فریاد می زنند که اگر غلطی ازشما سر بزند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان میکنیم و ما هرگز تابع روحانیونی نخواهیم بود که در برابرهرسیلی ابر قدرت ها فقط لبخند تعامل داشته باشد و در برابر دوستان انقلاب با تهمت ها ی فراوان با آنان به مقابله برخیزد.

در شماره بعد از دلواپسانی خواهیم گفت که هرکدام برای ایران یک ملت بوده اند.

 

 

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار