خبرهای داغ:

اردوي فرهنگي، تربيتي مربيان و سرگروه هاي صالحين سپاه خوي

در راستای اجرای برنامه های ابلاغی وارتقاء روحیه سرگروه های صالحین، اردوی فرهنگی، تربیتی و تفریحی سرگروه هاي صالحين به همت حوزه شهيد اميني سپاه خوي در شهرستان ماكو برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۴۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه شهيد اميني سپاه خوي در حاشيه برگزاري اردوي تربيتي سرگروه هاي صالحين هدف از برگزاري اردو را ارتقاء روحیه نشاط، کار دسته جمعی، ایجاد جو صمیمی مابین سرگروهها، مربیان و مسئولین حوزه و نيز اجرای حلقه سرگروهها درفضای صمیمی و با نشاط عنوان و افزود: درصدد هستيم تا با اين روش نقاط قوت و ضعف حلقه ها در پایگاهها را شناسایی و در جهت تقويت نقاط قوت و رفع ضعف بكوشيم.

سرگرد پاسدار قوجازاده گفت: در اين اردها سرگروه ها علاوه بر برگزاري حلقه ها و صحبت پيرامون مباحث نحوه جذب و سازماندهي و نيز تثبيت نيروها در حلقه ها و جمع بندي نظرها و پيشنهادات برنامه هاي فرهنگي و ورزشي را نيز پياده نمودند.

گفتني است بازدید از کاخ موزه باغچه جوق و بازار مشترک منطقه آزاد، برگزاری مسابقات ورزشی(فوتبال،والیبال وطناب کشی)، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری جلسه بصیرتی وحلقه سرگروه های صالحین، تقدیر از کلیه سرگروه ها ومربیان با اهدای هدایا، پذیرایی از جمله برنامه هاي اردوي تربيتي تفريحي سرگروه هاي حوزه شهيد اميني سپاه خوي به شمار مي رفت.

ارسال نظرات