خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر بوکان:

متخصصان بسیجی پایگاه شهید شوانه می‌توانند به مدیریت شهری کمک بسیاری کنند

رئیس شورای اسلامی شهر بوکان گفت: با توجه به اینکه بسیجیان پایگاه ویژه شهید شوانه نشان داده اند که قادرند به شکل عملی در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کنند، متخصصان بسیجی این پایگاه می‌توانند با تدوین برنامه مدون به مدیریت شهری کمک بسیاری کنند.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۰۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مهندس خالد طه زاده با حضور در جمع بسیجیان پایگاه ویژه شهید شوانه حوزه یک شهری ثارالله سپاه بوکان از اعلام آمادگی شورای شهر در جهت همفکری با کارشناسان بسیج شهرستان خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوکان پیرامون نقش این نهاد در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: تشکیل این نهاد مردمی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که بسیج یک نهاد اجتماعی نیز به شمار می‌آید، تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه بسیج حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و این نهاد تاکنون در این موضوع مهم بسیارموفق بوده و به درستی ایفای نقش کرده است.

طه زاده با اشاره به این که بسیج از ابتدای انقلاب دارای سابقه درخشانی بوده، افزود: این نهاد مردمی در دوران دفاع مقدس نیز دلاوری‌ها و از خود گذشتگی بسیاری کرد.

وی بیان کرد: نقش این نهاد به حدی است که امروزه مشاهده می شود هر یک از پایگاه های مقاومت تابعه این نهاد مردمی از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در زمینه های مختلف برخوردار است.

وی ادامه داد:در همین راستا به عینه می بینیم که پایگاه مقاومت بسیج شهید شوانه سپاه بوکان با جذب و تکیه بر نخبگان ، هنرمندان،اساتید و متخصصان در عرصه های مختلف به ویژه فرهنگی و اجتماعی به صورت فعال وارد میدان شده و با حرکت‌های مثبت فرهنگی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کرده و در مقابله با تهاجم فرهنگی نیز در عرصه اجتماعی پیشتازی می کند.

طه زاده ضمن تقدیر از فرماندهی سپاه شهرستان و حوزه یک شهری ثارالله با بیان این که ظرفیت‌های این پایگاه در عرصه‌های مختلف بسیار زیاد است، اظهار کرد: در حرکت‌های جمعی و فکری، پایگاه شهید شوانه کمک بسیار فروانی به شهرستان کرده است و در شرایط فعلی جوانان ارزشمند عضو این پایگاه توانسته اند در جبهه فرهنگی به خوبی ایفای نقش ‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوکان درباره همکاری شورای اسلامی این شهر با بسیج نیز بیان کرد: همیشه در هر عرصه‌ای اگر کاری بر زمین باقی مانده، با ورود بسیج مشکلات حل می‌شود و در حوزه همکاری مدیریت شهری با این نهاد به طور قطع ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که باید به شکلی تخصصی بررسی شود

وی افزود: در همین راستا با توجه به اینکه بسیجیان پایگاه ویژه شهید شوانه نشان داده اند که قادرند به شکل عملی در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کنند، متخصصان بسسیجی این پایگاه می‌توانند با تدوین برنامه مدون به مدیریت شهری کمک بسیاری کنند.

وی با بیان این که پشتوانه شورای اسلامی شهر بوکان و بسیج، مردم هستند، تصریح کرد: همکاری و هم‌افزایی این دو نهاد می‌تواند نقش آفرین باشد و به توسعه شهری نیز کمک بسیاری کند.

ارسال نظرات