استاد دانشگاه امام حسین(ع) عنوان کرد

مردم حق بزرگی برگردن مسئو لان دارند

مسئولان این مملکت اسلامی باید در همه حال به فکر خدمت به مردم باشند زیرا حق مردم کشورمان بیشتر از این‌ها است.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۹۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیین وداع با شهید غواص منصور مهدوی نیاکی شهید دست‌بسته مازندرانی و شهید سیدحسن فاطمی خط‌شکن لشگر 25 کربلا که در منطقه ام‌الرصاص و عملیات کربلای چهار به شهادت رسیدند، سه‌شنبه با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلای بزرگ قدس برگزار شد.

پیکر مدافع حرم اهل بیت مرحوم حسین دارابی که روز دوشنبه به‌دلیل بیماری دعوت حق را لبیک گفت نیز به‌همراه شهدای غواص و خط‌شکن وداع شد.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران شهدا را مظهر قدرت ایران دانست و گفت: حضور کم‌نظیر مردم مازندران در استقبال از شهدای غواص و خط‌شکن قابل تحسین است.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران در این مراسم بیان کرد: بیداری اسلامی که امروزه در کشورهای همانند یمن در حال اتفاق است و کشورهای آزادی‌خواه دنیا به آن روی آورده‌اند به برکت خون شهدا و رشادت آنها است.

سردار ناصر شعبانی افزود: هم‌اکنون قدرت ایران اسلامی در منطقه کم‌نظیر است و به برکت شهدا به کشور قدرتمندی تبدیل شدیم که همه ابرقدرت‌ها با مشاهده توان کشورمان مبهوت مانده‌اند.

وی با اعلام اینکه دشمنان باید از مردم ایران اسلامی که همیشه در صحنه هستند به شدت بترسند، اظهار کرد: با ورود شهدای غواص به استان‌های کشور شاهد شور و شعور انقلابی هستیم که طی چند سال گذشته بی‌نظیر بوده است.

فرمانده سپاه آمل در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 با اشاره به اینکه مردم بار دیگر با امام شهدا و شهیدان تجدید عهد و بیعت کردند و این بیعت شکست‌ناپذیر است، تصریح کرد: حضور حماسی و انقلابی مردم مازندران در استقبال وداع با 30 شهید غواص و خط‌شکن جای تحسین دارد.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه قدردان شهدا هستند، گفت: مسئولان این مملکت اسلامی باید در همه حال به فکر خدمت به مردم باشند زیرا حق مردم کشورمان بیشتر از این‌ها است.

این مسئول بیان کرد: شهدای ایران اسلامی با مظلومیت به شهدات رسیدند و در این راه از حماسه عاشورا و اهل‌بیت الگو برداری کردند.

شعبانی با اعلام اینکه بیشتر کشورهای دنیا در هشت سال دفاع مقدس از همه جهت عراق و رژیم منحوس بعث را حمایت می‌کردند، تصریح کرد: خداوند شهدا را برای همیشه دارای روزی کرده است و زیرا در قران کریم آمده است که آنهایی که به خداوند ایمان دارند باید در مقابل ظلم بایستند و اجر آنها با خدا است.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران شهدا را مظهر قدرت ایران دانست و گفت: شهدای دست‌بسته گره‌های بزرگی را باز می‌کنند و باید بیشتر از گذشته به شهدا متوسل شویم.

این مسئول با اعلام اینکه پروژه ایران‌هراسی و ایجاد رعب توسط دشمنان در دنیا برای این است تا مردم جهان با ایران و رشادت‌های آن آشنا نشوند، ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران همیشه با حضور همیشه در صحنه خود دنیا را مبهوت می‌کند.

وی با اعلام اینکه در زمینه فتنه 88 هم دو نفر از کاندیداها که با ادعای دروغ خود باعث فریب مردم شدند هم‌اکنون بعد چند سال از ملت ایران عذرخواهی می‌کنند، افزود: مردم ایران با بصیرت و آگاهی جواب فتنه‌گران را دادند و آنها را به‌شدت سرکوب کردند.

شعبانی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای خودفروخته عربی از گذشته تا کنون علیه ایران با استکبار پیمان دارند، متذکر شد: مظهر قدرت ایران شهدا هستند و شعارهای مرگ بر آمریکا از شعارهای ما است زیرا ما با آمریکا سر سازگاری نداریم.

وی گفت: مردم و مسئولان باید مراقب امنیت، اقتدار، قدرت و صلابت ایران اسلامی باشند زیرا برای این دستاوردهای بزرگ شهدای زیادی با دستان بسته و چشمانی باز به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها