با ایجاد 2 هزار و 500 شغلٌ صورت گرفت:

کسب رتبه دوم کشوری «اشتغال پایدار» توسط کمیته امداد استان یزد

مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت:کميته امداد استان يزد در سال گذشته با ايجاد 2 هزار و 500 شغل پايدار براي مددجويان توانست رتبه دوم کشوري را در اين زمينه کسب کند.
کد خبر: ۸۵۵۳۸۲۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت:کميته امداد استان يزد در سال گذشته با ايجاد 2 هزار و 500 شغل پايدار براي مددجويان توانست رتبه دوم کشوري را در اين زمينه کسب نمايد.

محمد اکبري با بيان اين مطلب افزود: تأمين اشتغال يکي از اصولي‌ترين شيوه‌هاي حمايتي کميته امداد امام خميني(ره) از مددجويان است و کميته امداد در قالب سياست‌هاي جديد اين نهاد توجه خاصي به اين مسئله داشته است.

به گفته اکبري شناسايي مددجويان مستعد خودكفايي، رسيدگي و نظارت بر حسن اجراي طرحهاي اشتغال و خودكفايي مددجويان، ارائه آموزشهاي فني و حرفه‌اي به منظور ارتقاء سطح آگاهيهاي علمي و مهارتهاي فني و حرفه‌اي مددجويان، ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب براي مددجويان مستعد پرداخت وامهاي خودكفايي و غيرو از جمله اقدامات کميته امداد در راستاي توانمندسازي مددجويان است.

گفتني است مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد همزمان با هفته مهارت با حضور در اداره کل فني و حرفه اي استان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر شد و به تبيين برنامه ها و فعاليت هاي امداد در راستاي مهارت آموزي و همچنين اشتغال مددجويان پرداخت.

به گفته محمد اکبري در سال گذشته بيش از 6 هزار نفر از مددجويان کميته امداد استان يزد در دوره‌هاي مختلف مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي شرکت کرده‌اند و امسال براي شرکت بيش از 4 هزار و 600 نفر مددجوي کميته امداد در رشته‌هاي ارائه شده از سوي فني و حرفه‌اي برنامه‌ريزي شده است.

منبع:کمیته امداد امام خمینی یزد

ارسال نظرات