خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

مردم ایران اسلامی به مبارزه با استکبار و شعار «مرگ بر آمریکا» ایمان دارند

جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: مردم ایران اسلامی همچنان به شعار «مرگ بر آمریکا» ایمان دارند و ذره‌ای از مبارزه با استکبار عقب‌نشینی نکرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۵۳۷۴۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

سردار مجیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در حاشیه خاکسپاری شهدای گمنام در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهدا به کار خود ایمان داشتند و یکی از مأموریت‌های اصلی آنان مبارزه با دشمن خارجی بود امروز نیز مردم به پیروی از شهدا آمده‌اند تا حضور خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع شهدای گمنام در سطح استان افزود: مردم به صحنه آمده‌اند تا آمادگی خود را در پیروی از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌ها و اهداف شهدا که همان مبارزه با استکبار بود، نشان دهند و با شهدا تجدید میثاق کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: آن روز صدام مهره‌ای بود که به کارگردانی آمریکا به میدان آمد و امروز نیز خود آمریکا وارد میدان شده بنابراین مردم احساس می‌کنند آن روز وظیفه مقابله با استکبار و دفاع از ارزش‌ها را شهدا انجام دادند و امروز نیز شهدا آمده‌اند تا در کنار مردم این مأموریت را کامل کنند و یاور مردم در مبارزه با استکبار باشند.

وی ابراز داشت: امروز ماموریت اصلی مردم این است که راه مبارزه با استکبار جهانی را همتراز با شهدا ادامه دهند و این خطی است که از کربلا آغاز و در دفاع مقدس مصداقش بارز شد.

سردار مجیدی در پاسخ به سوال حضور شهدا در بین مردم و تاثیر آن بر جوانان بیان داشت: به طور حتم حضور حداکثری مردم نشان می دهد که شهدا تاثیر خود را گذاشته‌اند.

وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم در جای جای استان از حضور شهدا ادامه داد: همان اتحاد و ارتباط مردم با نیرو‌های خط مقدم و کمک‌های مالی و پشتیبانی آنان از جبهه‌های حق علیه باطل امروز نیز با استقبال از شهدا دوباره به چشم می‌خورد و امروز نیز در کنار این شهدا هستند.

جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به تاثیر حضور پررنگ و باشکوه مردم در مراسم خاکسپاری شهدا در جوامع جهانی تصریح کرد: دشمن و استکبار این مراسم‌ها را رصد می کند و از حضور نیروهای مردمی می‌فهمد که مردم همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب بوده و به شعار «مرگ بر آمریکا» ایمان دارند و ذره‌ای از مبارزه با استکبار عقب‌نشینی نکرده‌اند.

انتهای پیاام/

ارسال نظرات