دانشجوی باید منشا ترویج خوبی ها باشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:با نام بسیج زندگی کردن افتخار و توفیق بزرگی است که شامل حال هر کسی نمی شود.
کد خبر: ۸۵۵۳۳۳۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شب گذشته جمعی از دانشجویان بسیجی شرکت کننده در دوره خط امام استانی و مسئولین بسیج دانشجویی استان با سید محمدحسینی شاهرودینماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی در این یددار ضمن تشکر از تلاش و زحمات دانشجویان بسیجی در محیط دانشگاه گفت: با نام بسیج زندگی کردن افتخار و توفیق بزرگی است که شامل حال هر کسی نمی شود.

وی با بیان اینکه باید شما دانشجویان بسیجی منشا ترویج خوبی ها باشید گفت: مبنای رفتار شما باید گذشت باشد و معروف ها را در خود و دیگران توسعه دهید و ملاک عمل خود را بندگی خدا و تقوا قرار دهید.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه لازمه خوب زندگی کردن, با خدا بودن و تقوا داشتن است افزود: سرگذشت اقوام پیشین برای درس عبرت گرفتن ما است.

وی ادامه داد: دانشجوی بسیجی همیشه در صحنه حضور دارد و جلوتر از همه وارد میدان میشود اما باید توجه داشته باشد که با تامل, تدبر و اعتدال رفتار کند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی با بیان اینکه دانشجوی بسیجی باید دید خود را در محیط دانشگاه وسیع تر کند و کارهای فرهنگی تاثیرگذار انجام دهد گفت: باید دانشجوی بسیجی از نظر اعتقادی و اخلاقی آنقدر قوی باشد که بتواند به راحتی روی دیگران تاثیر بگذارد چون تنها در این صورت است که می تواند دست دیگران را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تحجر سیاسی را خطرناک تر از تحجر دینی عنوان کرد و گفت: هر چند دانشجو باید سیاسی باشد و به امور ومسائل سیاسی آگاهی داتشه باشد و در وسط صحنه سیاست باشد اما باید مواظب باشد که ابزار دست گروه های سیاسی نشود.

ارسال نظرات