دیدار دانشجویان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان

جمعی از دانشجویان بسیجی شرکت کننده در دوره طرح ولایت استان کردستان با حجت الاسلام شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۵۳۳۲۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان در دیدار دانشجویان شرکت کننده در دوره خط امام استانی با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: امروز بسیج دانشجویی این شجره طیبه به کمال رسیده است و در عرصه هایی که انقلاب و اسلام به آن نیاز دارد بدون هیچ چشم داشتی و با پرداخت هزینه های مختلف برای جانفشانی آمادگی دارد.

وی افزود: وظیفه اصلی دانشجویان بسیجی دفاع همه جانبه از ارزش های اسلام و انقلاب در محیط مقدس دانشگاه است و این دانشجویان با تاسی از شهیدان راه حق و حقیقت و با الگو قرار دادن آنهایی که از اصلی ترین سرمایه خویش گذشتند تا امروز ما با امنیت و آسایش زندگی کنیم فعالیت های خود را پیش می برند.

محمدپناه گفت: امروز دانشجویان بسیجی بخاطر مقابله با برخی جریانات در محیط دانشگاه با بی مهری مسئولین و اساتید دانشگاهی روبرو میشوند اما این تهدیدها و ارعاب ها هیچگاه عزم راسخ مجموعه بسیج دانشجویی را خدشه دار نکرده است بلکه همواره با ایمانی عمیق و اراده ای پولادین و مستحکم در مسیر ارزش های اسلام و انقلاب حرکت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی تصریح کرد: آرمان نهایی و هدف متعالی بسیج دانشجویی بیان نورانی امام راحل و عظیم الشان است که فرمودند دانشگاه کارخانه انسان سازی است, بر همین اساس دانشجویان بسیجی در محیط دانشگاه متصل به صفات حق طلبی, آزاد اندیشی, نقادی و عدالت خواهی هستند.

وی یادآور شد: دانشجوی بسیجی نمیتواند نسبت به محیط پیرامون خود و دشمنی و توطئه دشمنان داخلی و خارجی بی تفاوت باشد بلکه با حساسیت خاصی مسائل پیرامون را پیگیری می کند و به عنوان پیشگام ملت حرکت می کند.

محمدپناه گفت: دانشجویان بسیجی تمام تلاش خود را می کنند آن مطالبی را که در محیط دانشگاه بصورت تئوری آموخته اند در عمل به منصه ظهور برسانند و به عنوان نیروهای اصلی مولد و تولید اندیشه در جامعه حضور پیدا کنند و گره ای از مشکلات جامعه را حل کنند.

وی افزود: هر چند بسیج دانشجویی دارای بینش و تحلیل سیاسی است اما هیچگاه در جریان ها و احزاب سیاسی ورود نخواهد کرد و اجازه نخواهد داد که دانشگاه تبدیل به باشگاه احزاب و جریانات سیاسی شود.

گفتنی است دوره خط امام استانی از 10 مرداد به مدت 10 روز با حضور 150 دانشجوی بسیجی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال برگزاری است.

ارسال نظرات