خبرهای داغ:
فرماندار بوکان:

پایگاه شهید شوانه مرکز تجمع باانگیزه‌ترین و کارآمدترین جوانان بسیجی است

فرماندار بوکان گفت فعالیت‌های گسترده و اثرگذار پایگاه شهید شوانه سپاه بوکان را به مرکز تجمع و حضوربا انگیزه‌ترین و کارآمدترین نیروهای انسانی شهرستان تبدیل کرده است.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۳۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دکتر جمال خسروی در جلسه مجمع مشورتی پایگاه ویژه شهید شوانه که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،اظهار داشت: پایگاه شهید شوانه یکی از بهترین و عالی ترین پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان بوکان است.

فرماندار بوکان گفت:نقش جوانان با انگیزه و توانمند این پایگاه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی شهرستان بسیار پررنگ و با اهمیت است.

خسروی بیان کرد: وجود نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه و فعالیت‌ در عرصه‌های مختلف اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،امنیتی، سازندگی و غیره، این پایگاه را به یک بازوی فکری و اجرایی برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های ارزشمند در این شهرستان تبدیل کرده است.

فرماندار شهرستان بوکان ادامه داد: فعالیت گسترده بسیجیان پایگاه شهید شوانه از جمله تئاتر نشان‌دهنده حضور اثرگذار آن‌ها در زمینه‌های هنری است.

خسروی تاکید کرد: به دلیل همین فعالیت‌های گسترده و اثرگذار است که این پایگاه به مرکز تجمع و حضوربا انگیزه‌ترین و کارآمدترین نیروهای انسانی شهرستان تبدیل شده است.

فرماندار بوکان بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیجیان پایگاه ویژه شهید شوانه حوزه یک شهری ثارالله سپاه بوکان در سطح شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: می‌توان از ظرفیت گسترده این پایگاه در عرصه‌های مختلف برای حل مشکلات شهرستان استفاده کرد.

ارسال نظرات