ویژه روز خبرنگار(11)/ کارشناس رسانه در راهیان نور عنوان کرد:

فرهنگ دفاع مقدس تنها ابزار واکسینه سازی رسانه های کشور

واژه ی دفاع مقدس تنها در جامعه و کشوری بکار برده می شود که نگاهی متفاوت به جنگ دارد و این نگاه از بستر عمیق فرهنگ مذهبی شکل می گیرد و فرهنگ دفاع مقدس تنها ابزار واکسینه سازی رسانه های کشور است.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۳۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، داود شکرالله زاده، کارشناس رسانه در راهیان نور، در یادداشتی نوشت: امروز اگر بخواهیم یکی از اثرهای این فرهنگ مقدس را نام ببریم می توانیم به گردهمایی میلیونی هرساله راهیان نور اشاره کنیم که این خود نیز زمینه ساز فرهنگ مقدسی دیگر است.
 
تعریف متفاوت از جنگ تنها از شخصیتی عظیم و بزرگی همچون امام خمینی (ره) بر می آید. ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران را به دفاع آن هم از نوع مقدس تعبیر نموده است. این نوع نگاه باعث پدید آمدن مدرسه ای الهی و معنوی در سنگرهای جبهه و جنگ ایجاد نموده است و در این مدرسه چند واحد درسی به نام ایمان، جهاد و شهادت تدریس می شد که همین امر زمینه ساز بوجود آمدن فرهنگ به نام فرهنگ دفاع مقدس شد. 
 
در قرن جدید مستکبران و زورگویان غربی نقاب جدیدی به چهره زده اند و در عرصه ی رسانه با دلاوریهای سربازان افسانه ای در جنگ های خودساخته و دروغین سعی بر ایجاد فرهنگ و غلبه بر تفکرات کشورهای جهان سومی هستند و با این سربازهای بی هویت، خودشان را قهرمان و منجی دنیا معرفی می نمایند. 
 
یکی از معدود فرهنگ هایی که می تواند در مقابل جریان وحشی رسانه های غربی، قد علم کند فرهنگ با ریشه و عمیق دفاع مقدس است که متأسفانه به علت ناآگاهی، نادانی و گاها با غرض ورزی بعضی از مسئولین فرهنگنمای کشور مورد مغفول واقع شده است. 
 
فرهنگی که امروزه در رگهای جوانان حزب الله لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و ... جاریست.
امّا متأسفانه آنچه در این زمانه در رسانه های ما می گذرد چیز دیگیری است و هیچ رنگ و بویی از فرهنگ اصیل ایران اسلامی ندارد و تنها دفاع مقدس آمده است که خودمان را واکسینه کند. بیم آن میرود که در آینده ای نه چندان دور رخساره ای از عروس دریایی غرب ما را فریفته ی هویت پوچین خود نماید. 
 منبع کوله بار
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار