خبرهای داغ:
نویسنده: حجت الاسلام علی معبودی

زمانی جهاد معنای حقیقی پیدا می کند که فتنه ریشه کن شود

حجت الاسلام معبودی در کتاب راه نجات گفت: زمانی جهاد معنای حقیقی خود را پیدا می کند که فتنه ریشه کن شود و فتنه تا وقتی بنیان آن ویران نگردد احتمال بازگشت دارد.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۷۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در کتاب راه نجات خود در موضوع غلبه بر ارکان کفر بیان کرد: در راه خدا به معنای واقعی جهاد کنید که قرآن می  فرماید:"مسلمانان با تمام توان در راه خدا مجاهده نمایند" و این زمانی معنا پیدامی کند که انسان با شناسایی کانون خطر، همان جا را مورد هجوم قرار دهد.

این مسئول درهمین خصوص ادامه داد: پیامبران الهی وقتی مبعوث شدند، سراغ مسائل فرعی نرفتند بلکه ریشه ها را شناسایی کردند یعنی با شرک به عنوان عامل بدبختی و سیاه روزی ملت ها به مبارزه برخواستند و تبر بر پیکر ظلم ستمگران زدند و با هر چیزی که چشمه های انسانی را دچار آلودگی کرده بود، مقابله کردند.

حجت الاسلام معبودی گفت: برای از بین بردن ظلم، فساد، استعمار و استثمار باید موضع گیری ها در برابر روساء و پیشوایان این گروه ها باشد و پرداختن به افراد عادی بی ثمر است.

 وی با بیان اینکه خداوند میگوید زمانی جهاد معنای حقیقی خود را پیدا می کند که فتنه ریشه کن شود افزود: فتنه را به هرمعنایی که بگیریم یا هر مصداقی از مصادیق فتنه باشد، تا وقتی بنیان آن ویران نگردد احتمال بازگشت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اضافه کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی مشاهده کردیم که معمار کبیر انقلاب اسلامی به سراغ کانون استبداد شاه و استعمار دنیای غرب به ویژه اسرائیل رفتند و ادبیات قرآنی را در جهان زنده کردند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه با بیان اینکه کفر دارای ویژگی های خاص و ارکانی است عنوان کرد: اگر این ویژگی ها و ارکان شناسایی و با آن برخورد گردد مانند یک درخت پوسیده و توخالی با کمتر ضربه ایی فرو خواهد ریخت.

وی ادامه داد:روحیه استکباری، فریب کاری و تزویر، ایجاد قدرت نظامی، عوامل نفوذی، ایجاد تشکیلات پیچیده شیطانی، قدرت رسانه ای برای تفهیم شکوه و عظمت دروغین از جمله ویژگی ها و ارکان کفر می باشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: هر جامعه که بخواهد بر حیات خودش ادامه دهد باید ریشه های دشمنانش را قطع نماید و در غیر این صورت آنان هر روز به توطئه و مزاحمت دست خواهند زد و هردم مزدوران را برای به هم زدن جامعه به کار خواهند گرفت.

 

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار