در استقبال از 30 شهید غواص مازندران

سلام بر پاره های تن ملت که همدمی جز نسیم صحرا نداشتند

این روزها شهدای غواص حال و هوای شهرهایمان و خودمان را زیر و رو کردند، همان ها که دست بسته مقاومت کردند.
کد خبر: ۸۵۵۲۸۰۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳



خبرگزاری بسیج مازندران، شهدا آمدند، همین روزها که غره به توافق تاریخی هستیم، ما که سرخوش از لغو تحریم ها هستیم، برای مایی که عزتمان را در گرو ارتباط با شیطان بزرگ دیدیم، برای مایی که آمریکا بهشت موعودمان است، برای ما که فراموش نکنیم سیم خاردارهایی که دست جوانانمان را بست، همان مکر استکبار است.

همان شهدایی که دستشان را بستند تا امروز ایران را سربلند ببینند، تا نبینند که غیرت ایرانی را به قربانگاه میبرند، همان ها که حرف امام برایشان فصل الخطاب بود و برای خط قرمزها اسلام و میهن جان فدا کردند.

شهدا آمدند، همین روزها که غره به توافق تاریخی هستیم، ما که سرخوش از لغو تحریم ها هستیم، برای مایی که عزتمان را در گرو ارتباط با شیطان بزرگ دیدیم، برای مایی که آمریکا بهشت موعودمان است، برای ما که فراموش نکنیم سیم خاردارهایی که دست جوانانمان را بست، همان مکر استکبار است.

آمدند که ما را به هوش بیاورند، برای ما که سکوت کرده ایم، جانمان را بغل کرده ایم و به پستوی بی غیرتی فرار کرده ایم، برای ما که نمیدانیم برای چه انقلاب کرده ایم.

مگر نه این بود هدف امام بزرگ ما که استکبار غرب وشرق را فروبریزیم؟ مگر حمایت از مستضعفان جهان لازمه ی ظهور منجی نبود که حالا برای غرب دست تکان میدهیم؟

شهدا آمدند تا یادمان بیاورند که مرگ بر آمریکا و اسرائیل کودک کش خط مقدم جنگ امروز مسلمانان جهان است. همان اسرائیلی که حاج احمد متوسلیان آرزویش بستن دستان صهبونیستهایش در بازار شام بود. یادت بخیر فرمانده

شهدایمان امروز از کوچه های شهرمان رد شدند، قدم برداشتند، از لابه لای دستان پینه بسته پدران و مادران گمنامشان عبور کردند.شهدای روستایی، همان ها که در شالیزارهای برنج و مزارع گندم سالها کار کردند، همان ها که قبل از جنگ یک تراکتور داشتند و رفتند جنگ و برگشتند بدون تراکتور، همان ها که وقتی خمینی کبیر فرمان جهاد داد با بصیرت و بینش بالای سیاسی خود رهسپار دیار عشق شدند و سینه خود را سپر گلوله ها کردند و آقازاده ها و آیت الله ها با جا اسکی هایشان با خیال راحت در سد لتیان حمام آفتاب بگیرند و پا بر خون مطهرشان بگذارند و طلبکارانه سهم خود را از جنگ زدگی مردم بگیرند و مانور تجمل خود را تبلیغ کنند، همان شهدای روستایی که بعد از آنها خانواده شان زیر چرخ دنده های صنعت و توسعه له شدند.

همان روستاییانی که شهید پرور بودند و عارف مسلکانه سر به فرمان امامشان نهادند.

شهدا برایمان یادآورند که اگر دیروز قحط الرجال مردانگی بود و جام زهر به اما نوشانده شد و جان بر لب عزیزمان رساند آنروز هستند مردانی که تا پای جان با رهبر خود میثاق پایداری بسته اند و نخواهند گذاشت که توافقی بدتر از جام زهر کام رهبرمان را تلخ کند.

و شما ای سربازان شایسته و برومند خمینی، ندای رهبرمان را لبیک گفتید و آیینه ای شدید برای ما غافلان تا با صدای تکبیر دشمن خراشتان لباس رزم بر تن کرده و ایرانمان را یاری کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها