در استقبال از 30 شهید غواص مازندران

ضرورت تلاش خبرنگاران درحفظ ارزشهای اسلامی

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران، خبرنگاران بسیجی را مدافعان اصلی دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: خبرنگاران بسیجی با مجاهدت و تلاش جهادی می‌توانند، نقشه‌های شیطانی شیطان بزرگ را نقش بر آب کنند.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۹۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴





خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه مستکبران، بزرگ‌ترین کمپانی‌های رسانه‌ای را برای تایید افکار و سیاست‌های غلط خود به خدمت گرفتند، تصریح کرد: سردمداران غربی بیش از سه دهه است که استفاده ابزاری از رسانه را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند. غرب به جایگاه بسیار تاثیرگذار رسانه پی برد لذا آن را در جهت پیش‌برد اهداف خود به خدمت گرفت.

حسن افشار اظهار کرد: شبکه‌های خبری که صاحبان آنها سرمایه‌داران صهیونیست هستند، مداوم سیاست مخدوش‌سازی اسلام با پروژه اسلام‌هراسی را در دستور کار قرار داده‌اند.

افشار با اعلام اینکه رسانه‌های غربی عملا جنگ رسانه‌ای را ضد مردم و انقلاب اسلامی مردم منطقه به‌ویژه مردم ایران آغاز کردند، اظهار کرد: در مقابل این هجمه رسانه‌ای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار دشوار خواهد بود و نیاز است برای مقابله با این هجمه‌ها نیروهای متعهد و انقلابی پای کار باشند.

وی افزود: خبرنگاران باید به عنوان مدافعان دستاوردهای انقلاب اسلامی همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایثارگرانه وارد عرصه پیکار شوند و در مقابله با نشر افکار غلط غربی‌ها در جامعه اسلامی بکوشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران خبرنگاران بسیجی را مدافعان اصلی دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: خبرنگاران بسیجی با مجاهدت و تلاش جهادی می‌توانند، نقشه‌های شیطانی شیطان بزرگ را نقش بر آب کنند.

افشار با بیان اینکه خبرنگاران بسیجی باید به‌دنبال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب باشند، اظهار کرد: یکی از منویات مهم رهبر معظم انقلاب در حوزه رسانه، تحقق و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی است که خبرنگاران بسیجی در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی جبهه رسانه انقلاب اسلامی را در دفاع از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی مهم دانست و افزود: ایجاد جبهه رسانه انقلاب اسلامی موجب اتحاد فعالان انقلابی رسانه‌ها در مقابل فعالیت‌های تخریبی دشمنان خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران ضمن پاسداشت خبرنگاران شهید شاخص کشوری و استانی، گفت: شهید صارمی به عنوان شهید شاخص کشوری و شهید سیف‌الله تبریزی به عنوان شهید شاخص مازندران در حوزه رسانه‌های خبری شناخته شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها