رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج روز خبرنگار را تبریک گفت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: روز خبرنگار در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۲۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج طی پیامیروز خبرنگار را به همه خبرنگاران و خصوصا خبرنگاران سخت کوش استان تبریک گفت.

وی گفت: ۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بنام روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.
وی افزود: این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

حجت السلام منتشلو بیان کرد: روز خبرنگار، در حقیقت یادآور اراده عظیم مردان و زنانی است که برای بازگویی حقائق، پرچم مقدس اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند، خبرنگاران، زحمت کش هایی هستند که بدون در نظر گرفتن مزایای فردی خود، با در نظر گرفتن فواید اجتماعی، در راستای انعکاس اخبار درست و صحیح به شهروندان تلاش می‌کنند.

وی درادامه گفت: در پایان ضمن تبریک مجدد از تلاش و همراهی این قشر خدوم و مسوولیت شناس در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی بویژه دستگاه های دولتی استان تقدیر وتشکر نموده و از درگاه ایزد منان برای همه اصحاب قلم و خبر که در مسیر ترویج و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند، آرزوی توفیق روزافزون در انجام مطلوب مسوولیت ها و رسالت ها را دارم.

ارسال نظرات