فرمانده سپاه جویبار:

توسل، توکل و اعتقاد به خداوند جزو جدا نشدنی زندگی شهدا بود

فرمانده سپاه جویبار گفت: شهدا جوانان پاکی بودند که توسل، توکل و اعتقاد به خداوند و ائمه جزو جدانشدنی زندگی آنان بود.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۵۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، سرهنگ اسماعیل نادعلی طی گفت‌وگویی با بیان اینکه شهرستان جویبار امروز میزبان 10 شهید غواص عملیات کربلای چهار شد، اظهار کرد: این شهیدان خالصانه از خداوند خواستند تا بدنهای مطهرشان در بیابان‌ها گمنام بماند.

وی افزود: بدن‌های مطهر این شهدا همانند سرور و سالار شهیدان غریبانه در خاک‌های سوزان مناطق عملیاتی جنوب باقی ماند تا برگ زرین دیگری برای فرزندان خمینی(ره) ثبت شود.

فرمانده سپاه جویبار تصریح کرد: ما این شهیدان را گمنام می‌خوانیم در صورتی که این شهدا در بالاترین مقام‌های جبروت همنشین با عرشیا هستند.

وی با بیان اینکه این شهیدان نکات تربیتی زیادی را به ما آموختند، افزود: این شهدا به فرموده امام راحل(ره) ولی نعمتان واقعی این انقلاب هستند.

نادعلی با بیان اینکه ما باید حسرت این شهدا را بخوریم، اظهار کرد: شهدا جوانان پاکی بودند که توسل و توکل و اعتقاد به خداوند و ولایت از برنامه‌های حیاتی آنها بوده است.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون این شهیدان هستیم، خاطرنشان کرد: حضور در مراسم استقبال و تکریم شهدا کاری بسیار کوچک در بزرگ نشان دادن این شهدا است.

فرمانده سپاه جویبار در پایان تأکید کرد: خدارا شاکریم همه مردم انقلابی و شهید پرور جویبار استقبال بسیار خوبی از شهدای غواص عملیات کربلای چهار داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها