امام جمعه هرات؛

جنایات رژیم سعودی بدتر از جنایات آل یهود است / ﺧﺒﺮﻧﮕﺎران ﭘﻞ ارﺗﺒﺎﻃﯽ و زﺑﺎن ﮔﻮﯾﺎى ﻣﺮدم و ﻣﺴﺌﻮﻻن ﻫﺴﺘﻨد

امام جمعه هرات جنایات رژیم سعودی را بدتر از جنایات آل یهود دانست و گفت: حملات ناجوانمردانه آل سعود به یمن باعث تخریب زیرساخت ها، شهادت مردان، زنان و کودکان شده است
کد خبر: ۸۵۵۲۲۳۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،خطیب نماز جمعه این هفته هرات در خطبه اول نمازگزاران را به تقوای الهی و دوری از نفاق دعوت کرد  .

"حجت الاسلام محمد رضایی با اشاره با آداب نماز جمعه و جماعت اظهار داشت : نماز جمعه یک عمل فراجناحی است  به هیچ جناحی وابسته نیست و جز در خط حزب الله، صراط مستقیم ، خط ولایت ورهبری حرکت نمی کند .

خطیب نماز جمعه هرات در خطبه دوم به حملات وحشیانه و ناجوانمردانه آل سعود به یمن اشاره و خاطر نشان کرد : نزدیک چهارماه از حملات عربستان به کشور مسلمان یمن میگذرد، در این مدت کودکان ، مردان و زنان بیگناه یمن زیر اتش باران آل سعود گرفتار شده اند و کشورها با سکوت خود مورد تاییدی بر این جنایات زده اند .

رضایی افزود:آل سعود در این حملات ضمن ویران کردن خانه ها همه زیر ساخت های یمن را نابوده است .

امام جمعه هرات گفت: اقدامات و جنایات آل سعود در کشور اسلامی یمن بدتر از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بوده است و هر کس داعیه اسلام و مسلمانی دارد، باید در مقابل ظالمی چون آل سعود بایستد.

حجت الاسلام محمد رضایی در ادامه موفقیت مذاکرات هسته ای را تبریک و از مردم و مسولین خواست در این مورد عجله نکنند چون نتایج این مذاکرات به همین زودی مشخص نخواهد شد .

رضایی گفت: کشور ایران نتایج مذاکرات را به فال نیک می گیرید، ولی همه باید بدانند که جنایاتی که دولت آمریکا در حق ملت ایران کرده است فراموش شدنی نیست و بر طبق فرمایشات رهبری مبارزه با استکبار جهانی همچنان ادامه دارد .

خطیب نماز جمعه هرات افزود: در این مذاکرات ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران باید گوش به فرمان رهبری باشند و اگر متوجه شدیم  خطوط قرمز مورد نظر رهبری در این توافق رعایت نشده  و ایران لطمه ای می بیند در مقابل استکبارو بدخواهان می ایستیم .

حجت الاسلام محمد رضایی به مناسبت های هفته اشاره و ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی از روز خبرنگار نیز یاد کرد .

رضایی ضمن گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار اظهارکرد: نماد و مظهر این روز، شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان است.

امام جمعه هرات  خبرنگاران را حلقه واسط مردم و مسئولان دانست و افزود: خبرنگاران صدای مردم را به مسئولان می رسانند و گزارش عملکرد نظام، مسئولان و خادمان واقعی ملت را به مردم ارائه می دهند.
حجت الاسلام محمد رضایی  خبرنگار را نماینده امین مردم دانست و افزود: مسئولان باید در برابر خبرنگاران پاسخگو و نقد منصفانه آنها را پذیرا و از عکس العمل های فوری و شتاب زده دوری کنند.


ارسال نظرات