با حضور شهدای غواص پس از 29 سال برخاستن از میان خاکهای سخت عراق

غریو سازش ناپذیری اسلام در برابر کفر از ته خاک برخاست

شهدای غواص با دستان بسته خویش به ما اعلام کردند که در برابر توطئه دشمنان حتی با دستان بسته نیز باید ایستادگی کرد
کد خبر: ۸۵۵۲۲۰۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳




خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج کارمندان مازندران گفت: فریادهای آزادگی شهدای غواص و خط‌شکن از دل خاک بلند شد.

شهرام نوری درباره حضور شهدای غواص و خط‌شکن در مازندران اظهار کرد: مازندران با عطر حضور شهدا بار دیگر حال و هوای دوران دفاع مقدس به خود گرفت.

وی با اشاره به اینکه حضور شهدای غواص و خط‌شکن نعمتی بزرگ برای کشور بود، بیان کرد: شهدا با حضور خود بر وحدت و همدلی مردم تاکید داشتند و از طرفی قدرت پوشالی استکبار را به سخره گرفتند.

مسئول بسیج کارمندان مازندران با بیان اینکه شهدای غواص و خط‌شکن بار دیگر نشان دادند که عزت و سربلندی مردم مسلمان ایران تنها در گرو ایستادگی در برابر استکبار رقم می‌خورد، افزود: شهدای غواص با دستان بسته خویش به ما اعلام کردند که در برابر توطئه دشمنان حتی با دستان بسته نیز باید ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه شهدای غواص و خط‌شکن الگوی بسیار مناسبی برای مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی هستند، خاطرنشان کرد: شهدای غواص و خط‌شکن نشان دادند که دستان بسته مانعی برای مبارزه با دشمن ایجاد نمی‌کند.

نوری با بیان اینکه شهدای غواص و خط‌شکن به ما اعلام کردند که ما با دست بسته تسلیم دشمن نشدیم و شهد شیرین شهادت را نوشیدیم، یادآور شد: در حال حاضر ایران اسلامی به مرحله‌ای از اقتدار و صلابت رسیده است که در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن سر تسلیم فرود نمی‌آورد.

مسئول بسیج کارمندان مازندران از اعلام آمادگی بسیجیان کارمند استان در مراسم تجلیل از شهدای غواص و خط‌شکن استان خبر داد و گفت: حضور در مراسم شهدای غواص و خط‌شکن افتخاری بزرگ برای هر ایرانی مسلمان است و مردم کشور و استان مازندران با حضور خود نشان دادند که همچنان پیرو راه شهدا و ایثارگران هستند و خط سرخ شهادت همچنان در کشور پررنگ است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها