وزیر دادگستری آرژانتین مدعی شد:

انتخابات اخیر آرژانتین، ایمن ترین انتخابات جهان است

وزیر دادگستری آرژانتین مدعی شد که انتخابات اخیری که در آرژانتین برگزار خواهد شد، امن ترین انتخابات جهان است که با حضور بیش از 190 هزار کادر اجرایی و با حضور ناظران بین المللی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۸۹۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،در تازه ترین انتخاباتی که قرار است روز یکشنبه با حضور بیش از 32 میلیون واجد الشرایط حق رای در آرژانتین برگزار شود، بیش از 190 هزار کادر اجرایی بی طرف حضور دارند و امور یک انتخابات آزاد و سالم را مدیریت می کنند.

وزیر دادگستری آرژانتین در تشریح سلامت انتخابات در کشورش اظهار داشت در هر حوزه انتخاباتی یک نماینده از مرکز عدالت ملی انتخابات و یک رئیس و معاون از شهروندان بی طرف آرژانتینی حضور دارند که از سوی دادگاه فدرال آرژانتین انتخاب شده اند.

وی در ادامه در خصوص امنیت انتخابات گفت 96 هزار نیروی مسلح برای برگزاری انتخابات در داخل و خارج 15 هزار حوزه های انتخاباتی گمارده شده اند.

دانیل سیولی، نماینده حزب حاکم یعنی حزب چپ میانه "جبهه‌ای برای پیروزی" متعلق به کرشنر است که‌ فرماندار بوئنوس آیرس است که در نظرسنجی‌ها از رقبای خود جلوتر است. و رقبای اصلی وی یکی شهردار بوئنوس آیرس و از محافظه کاران است که نماینده ائتلاف "پیش به سوی تغییر" است و دیگری کاندیدای ائتلاف راست میانه "اتحاد برای جایگزین جدید" است.

هدف اصلی این انتخابات مقدماتی این است که مشخص شود هر کدام از کاندیداها چه تعداد از آرا مردمی را به خود اختصاص می دهند.

ارسال نظرات