خبرهای داغ:

فعالیت اردوهای جهادی و هجرت دانشجویان و دانش آموزان بسیجی چالدران آغاز شد

جانشین فرمانده سپاه شهرستان چالدران از آغاز فعالیت اردوهای جهادی و هجرت دانشجویان و دانش آموزان بسیجی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۴۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار وحید غفاری در بازدید از روند فعالیت دانشجویان و دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای جهادی و هجرت در روستای زاویه سفلی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح ها با همکاری دانشجویان و دانش آموزان خواهر و برادر بسیجی سپاه شهرستان چالدران در 25 روستای دور افتاده و محروم در زمینه های مختلف اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح هجرت با هدف بکارگیری جوانان و نوجوانان بسیجی در رشد و آبادانی کشور و همچنین به منظور محرومیت زدایی در مناطق محروم و دور افتاده به اجرا در می آید، افزود: امسال در اجرای این طرح 125 نفر دانشجو و دانش آموز در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی، اقتصادی و کشاورزی در روستاهای این شهرستان فعالیت می کنند.

غفاری اظهار کرد: امسال شرکت کنندگان در طرح اردوهای جهادی و هجرت این شهرستان 9 مدرسه، دو پل و سه واحد مسکونی را در روستاهای چالدران مرمت و بازسازی می کنند.

دانشجویان و دانش آموزان شرکت کننده در این طرح علاوه بر انجام فعالیت های سازندگی در کلاس های علمی، فرهنگی و هنری تا پایان شهریور ماه شرکت خواهند کرد.

برگزاری کلاس های احکام، قرآن، طرح زندگی اسلامی، بهداشت عمومی ، مشاوره و مامایی از جمله برنامه های جنبی اردوهای هجرت و جهادی هستند.

شهرستان چالدران با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع است.

ارسال نظرات