فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی اردکان :

اردوهای طرح هجرت 3 فرصتی مناسب برای انتقال ارزش ها به نسل جوان جامعه است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی اردکان در جلسه هماهنگی و پشتیبانی طرح هجرت 3 و دوره طرح شهید جهاد مغنیه گفت : اعزام دانش آموزان به اردوهای طرح هجرت 3 و دوره طرح شهید جهاد مغنیه فرصتی مناسب برای انتقال ارزش ها و تجارب فرماندهی و مدیریتی به نسل جوان جامعه است .
کد خبر: ۸۵۵۱۳۳۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی طرح هجرت 3 و دوره طرح شهید جهاد مغنیه شهرستان اردکان به منظور پاسخ به نیازهای فرهنگی دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت 3 و با بهره گیری از اساتید مجرب کلاسهای فوق در قالب حلقه های صالحین و در زمینه های تفسیر موضوعی قرآن کریم ، اعتقادی و دینی ، مهدویت و انتظار ، عفاف و حجاب ، جنگ نرم ، آشنایی با خطرات و تهدیدات تلفن همراه ، مهارتهای زندگی ، آشنایی با خطرات و آسیبهای مواد مخدر و .... به صورت هفتگی و تا پایان اجرای طرح برگزار می گردد .

محمد فتاحی افزود : شنا و تیراندازی با اسلحه بادی از دیگر برنامه های کلاسهای فرهنگی و تربیتی طرح هجرت 3 می باشدو به منظور استفاده هرچه بهتر از اوقات فراغت دانش آموزان، علاوه بر فعالیت های عمرانی و خدماتی در عرصه بهسازی و زیباسازی مدارس ، برای دانش آموزان کلاس های فرهنگی تربیتی حلقه صالحین طرح هجرت 3 در نظر گرفته شده است .

در ابتدای این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن عرض خیرمقدم به اعضای جلسه ، آمادگی اداره خویش را برای همکاری و برنامه ریزی مناسب در جهت اجرای این دو طرح اعلام داشت .

در ادامه جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکان، نیز، آمادگی این ناحیه را برای همکاری طبق دستور جلسه اعلام داشت و در سخنانی بر لزوم پاسداری از ارزشها و دستاوردهای انقلاب و خون شهداء تأکید کرد .

سپس "قانعی" مسئول محترم خدمات اداره به بیان گزارشی از اجرای طرح هجرت 3 در سال گذشته پرداخت و از تلاش های بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی ناحیه اردکان و سایر قسمت های شهرستان تشکر کرد و به ضرورت برگزاری هرچه بهتر این طرح در سال1394 اشاره نموده و خواستار برنامه ریزی خوب و شایسته در این زمینه شدند .

در این جلسه که جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکا ، معاونان پرورشی و پشتیبانی آموزش و پرورش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی، مسئول کانون بسیج فرهنگیان و بسیج سازندگی ناحیه اردکان حضور داشتند در خصوص نحوه اعزام دانش آموزان به اردوهای طرح هجرت3 و نیز طرح شهید جهاد مغنیه(یاوران ولایت) و اقدامات پس از بازگشت از این اردوها بحث و تبادل نظر شد .

ارسال نظرات