خبرهای داغ:
سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی همدان خبر داد

حضور 1200 دانش‌آموز بسیجی در طرح یاوران ولایت در همدان

سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی همدان از حضور یک هزار و 200 دانش‌آموزبسیجی در طرح یاوران ولایت در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۴۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، منوچهر عبدالکریمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح یاوران ولایت دانش آموزی در 5 مرحله اجرا می‌شود که مرحله نخست آن شناسایی و انتخاب دانش‌آموزان با استعداد و نخبه و مراحل بعدی شامل آماده سازی، مصاحبه، آموزش شبانه روزی، به کارگیری و تداوم ارتباط است.

وی از حضور یک هزار و 200 دانش‌آموزبسیجی در طرح یاوران ولایت در استان خبر داد و گفت: این طرح از 11 مردادماه در همدان آغاز شد.

سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی همدان تصریح کرد: طرح یاوران ولایت در راستای طرح ابلاغی سازمان بسیج امسال از مورخ 11 مردادماه با گرامیداشت یاد شهید عماد مغنیه به مدت دو هفته به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مفتح همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح دانش آموزان در چهار گروه که دو گروه خواهر و دو گروه برادر است در کلاس‌های آموزشی و فوق برنامه شرکت دارند.

عبدالکریمی افزود: نمایشگاه گفتمان‌های ولایت در 4 غرفه؛ فضای مجازی، تحریم‌ها از زمان دکتر مصدق تاکنون، غرفه شهدا و انرژی هسته ای در حاشیه این اردو برپا شده است.

وی عنوان کرد: 7 گروه 5 نفره از همدان به لیگ علمی بین المللی در تهران اعزام شده اند که امیدواریم حائز رتبه‌های برتر شوند.

سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی همدان افزود: 270 هزار دانش آموز در سطح استان همدان مشغول به تحصیل هستند که 180 هزار نفر از آنها جامعه هدف بسیج دانش آموزی را تشکیل می دهند و 90 هزار نفر به عضویت بسیج دانش آموزی درآمده‌اند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی در همدان شرکت می‌کنند، گفت: در طرح هجرت 3 دوره یک، 7 و 10 روزه داریم که دوره یک روزه مختص حلقات صالحین و با سهمیه 4 هزار نفر، دوره 7 روزه و شبانه روزی ویژه پسران و با سهمیه 700 نفر و اردوهای 10 روزه نیز با سهمیه 2 هزار و 200 نفر در استان همدان مشخص شده‌اند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات