پژمان فر در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

کوتاهی وزارت ارتباطات در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات

وزارت ارتباطات مکلف است که در رابطه با بومی سازی شبکه های اجتماعی زیرساخت های لازم را فراهم کند.
کد خبر: ۸۵۴۹۷۱۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: وزارت ارتباطات مکلف است که در رابطه با بومی سازی شبکه های اجتماعی زیرساخت های لازم را فراهم کند.

پژمان فر گفت: اولین تکلیف وزارت ارتباطات که متاسفانه کوتاهی هایی در این رابطه داشته و دارد عدم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است.

وی افزود: متاسفانه وزارت ارتباطات امروز به جهت رسیدن به یک درآمد کاملا غیرصحیح تمام همت خود را در ارتباط با این قرار داده که اینترنت خارجی را در کشور به عنوان بستر برای کلیه شبکه های ارتباطی مختلف قرار دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اشکالی که یقینا در این کار وجود دارد این است که هزینه بالای اینترنت خارجی و کیفیت بسیار کم و نامناسب آن امروز کاربران را با مشکلات جدی روبرو کرده است.

پژمان فر تأکید کرد: علاوه بر مشکلات دانلود کردن مشکلات امنیتی فراوانی نیز وجود دارد که اگر واقعا در ارتباط با این موضوع فرصتی برای بررسی باشد ادلّه این موضوع و شواهد آن کاملا ارائه می شود.

وی گفت: طبق قانون برنامه پنجم وزارت ارتباطات موظف است شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کند تا براساس آن بستر مناسب ایجاد شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار