شهردار زارچ خبر داد :

اجرای طرح مدیریت مصرف بهینه منابع آب در شهر زارچ/ شستن وسایل نقلیه با آب فضای سبز ممنوع

شهردار زارچ از اجرای طرح مدیریت مصرف بهینه منابع آب در سطح این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۵۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شهردار زارچ؛ از اجرای طرح مدیریت مصرف بهینه منابع آب در سطح این شهر خبر داد و گفت: واحد فضای سبز شهرداری زارچ با توجه به کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی در سال های اخیر، مدیریت بهینه در استفاده از منابع آب را جهت جلوگیری از اتلاف آب در دستور کار خود قرار داده است.

محمدرضا حفیظی افزود: تمامی کارکنان سازمان فضای سبز شهرداری زارچ آموزش های لازم را در خصوص صرفه جویی در مصرف آب و استفاده درست از منابع آن فرا گرفته اند.

حفیظی تجهیز امکانات سخت افزاری شهرداری به فناوری های روز را از دیگر برنامه های مدیریتی در این حوزه دانست و افزود: به منظور صرفه جویی در مصرف آب، از آبهای زیرزمینی غیرآشامیدنی به جای آب آشامیدنی شهری در آبیاری فضای سبز استفاده می شود.

وی استفاده ازدرختان مقاوم به خشکی و کاهش سطح چمن کاری در شش ماه نخست سال جاری را از دیگر برنامه های این شهرداری عنوان کرد و افزود: ترمیم، بهسازی و نگهداری شبکه های آبرسانی و جلوگیری از هدر رفتن آب از دیگر برنامه های طرح مدیریتی مصرف بهینه منابع آب می یاشد.

شهردار زارچ تاکید کرد: بر اساس قانون با افرادی که از آب فضای سبز برای شستن وسایل نقلیه ، ساختمان سازی و .... استفاده کنند برخورد خواهد شد.

وی در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی آن را به شهرداری اطلاع دهند.

یزدامروز

ارسال نظرات