برگزاری كارگاه آموزشي مجامع و شوراها نخبگان در شهرستان بانه

مسئول امور نخبگان سپاه بيت المقدس استان كردستان گفت: بهره گيري از توان و ظرفيت نخبگان در پيشبرد اهداف بسيج امر ضروری است.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۵۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، كارگاه آموزشي مجامع و شوراها نحبگان و سمن ها با حضور علي اكبر باباويسي مسئول امور نخبگان سپاه بيت المقدس استان كردستان و معاون هماهنگ كننده سپاه بانه در سالن جلسات اين سپاه برگزار شد.

سرهنگ حسن سليمي معاون هماهنگ كننده سپاه بانه در ابتداي اين جلسه با اشاره به اهداف و ماموريت هاي بسيج اقشار و دفتر راهبردي سپاه بانه در اين خصوص اظهار داشت: دفتر راهبردي و بسيج اقشار اين سپاه بر اساس دستور العمل ها و برنامه هاي ابلاغي تمام توان خود را در راستاي پيشبرد اهداف و ماموريت هاي اين نهاد انجام مي دهد.

در ادامه سرهنگ علي اكبر باباويسي مسئول امور نخبگان سپاه بيت المقدس استان كردستان نيز با اشاره به مراحل سير تغيير و تحولات در بسيج و ماموريت هاي آن اظهار داشت: بسيج كه امروز به نام سازمان بسيج مستضعفين در كشور مطرح است در ابتدا با نام واحد بسيج در دل سپاه تشكيل شد.

وي با بيان اينكه همه بعد از جنگ فكر مي كردند ديگر ماموريت بسيج به پايان رسيده ولي بر خلاف نظر همگان اين بار اين عنوان با نام نيروي مقاومت بسيج و در ابعاد تشكيلاتي و ماموريتي وسيع در حوزه جنگ نرم شروع به كار كرد كه امروز اين نيروي عظيم مردمي و انقلابي با عنوان سازمان بسيج مستضعفين مشغول خدمت رساني به مردم است.

باباويسي پاسداري از انقلاب و ارزش هاي اسلامي را ماموريت ثابت بسيج و سپاه در همه دوران عنوان كرد و گفت: امروز تمام تلاش بسيج تحقق آرمان بزرگ بنيانگذار جمهوري اسلامي در تحقق بسيج ده ها ميليوني مي باشد.

وي حوزه كاري بسيج اقشار را بسيار گسترده دانست و گفت: اين واحد از بسيج بنا به ماموريت وسيعي كه دارد با تمام بسيجيان در ارتباط است كه در اين بين ارتباط و تعامل با خواص و نخبگان از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد.

مسئول امور نخبگان سپاه بيت المقدس استان كردستان، استفاده از توان و ظرفيت نخبگان را در راستاي تحقق ارزش بيست ميليوني و جلوگيري از تهديداتي كه متوجه آنان است را از جمله مهمترين موضوعات در اين حوزه برشمرد.

ارسال نظرات