خبرهای داغ:

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد

با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۵۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: با توکل به خدا و به برکت وجود مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار انقلاب و نیروی‌های مسلح تحت امر ایشان، کشور ما با وجود تمام ناآرامی‌های منطقه از نعمت امنیت بهره‌مند است.

سرهنگ کامران کریمی اظهار کرد: مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه توانسته تعامل و همکاری بین قسمت‌های مختلف را به‌خوبی برقرار کند و باعث ایجاد روحیه همدلی بین پاسداران شود.

وی افزود: سپاه پاسداران از سه بخش اصلی فرماندهی، حوزه نمایندگی و حفاظت تشکیل‌شده است که حوزه نمایندگی و حفاظت اطلاعات به‌عنوان دو بخش مهم در راستای رسیدن به اهداف و آرمان‌های تبیین شده از سوی فرمانده معظم کل قوا کمک‌کننده به فرماندهی هستند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام کرم شیرزادی تقدیر شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام کرم شیرزادی نیز به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان ملایر خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات