افزایش طرح‌های هجرت سازندگی در مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر شناسایی نقاط قوت طرح اردوی هجرت سازندگی، گفت: اجرای طرح‌های هجرت سازندگی در مازندران افزایش یابد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۷۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

 




 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی نبییان در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران، اظهارداشت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند به جایگاه مناسب کیفیتی و آموزشی برسد و تعامل خیران،دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در استقبال از مهر با نشاط ضروری است.

 

وی با بیان اینکه با وجود عدم اختصاص اعتبارات پیگیری‌هایی برای تامین منابع مالی انجام شد, افزود: بسترسازی در ایجاد فضای مناسب آموزشی در اول مهر مورد توجه قرار بگیرد.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: توجه در اجرای طرح هجرت 3 نیز از دیگر مسائلی بوده که در اجرای آن لازم تسریع شود.

 

وی گفت: همایش خیران مدرسه ساز در تهران نیز از اقدامات پسندیده بوده که نقاط ضعف و قوت آن به صورت ویژه بررسی شود.

 

اهمیت اطلاع رسانی در زمینه پروژه مهر

 

اسفندیار نظری, معاون آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه فلسفه پروزه مهر برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی است و پروژه مهر را از مهر 93 آغاز کرده‌ایم.

 

وی از برپایی کارگاه‌های ویژه پروژه مهر و توجیه مدیران مدارس در 18 شهرستان خبر داد و بیان کرد: مهر در آموزش و پرورش مازندران نماد مدیریت، برنامه ریزی راهبردی است.

 

وی تاکید کرد: امسال استقرار پایه نهم در مدارس اجرا می‌شود.

 

نظری با بیان اینکه معلمان باید توانمندی تدریس داشته باشند, خاطرنشان کرد: ساماندهی مدارس فنی حرفه ای و کاردانش از موضوعات اساسی است.

 

وی از هدایت تحصیلی 45 درصدی دانش آموزان در هنرستان‌های فنی حرفه ای و کاردانش خبر داد و پیش بینی کرد که این میزان امسال به 47 درصد برسد.

 

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تجهیز نبودن هنرستان‌ها به آزمایشگاه‌های مناسب, تصریح کرد: 112 هنرستان استاندارد در مازندران وجود دارد و ساخت هنرستان‌های جدید از نیازهای آموزش و پرورش مازندران است.

 

دبیر پروژه مهر مازندران گفت: 460 هزار دانش آموزامسال در مازندران تحصیل می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها