رسالت بسج سازندگی حضور موثر درمحرومیت زدایی است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان گفت: رسالت بسج سازندگی حضور موثر درمحرومیت زدایی و زدودن فقراز چهره محرومان جامعه است.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۳۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار حسین ورمقانی در بازدید از پروژه مسجد روستای سراب شیخ حسن از توابع بخش بلبان آباد شهرستان دهگلان در جمع مردم این روستا اظهار داشت: نقش سپاه و بسیج سازندگی در عمران و آبادانی روستاها و مناطق جنگ زده شهری بعد از 8 سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و رسالت سپاه و بسج سازندگی حضور موثر درمحرومیت زدایی و زدودن فقراز چهره محرومان جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به اينكه امروزه دغدغه رهبري نظام، و بسيج رفع موانع و مشكلات مردم است افزود: بسيج سازندگي هميشه در مسير عزت و پيشرفت نظام گام برداشته و لحظه اي دراین راستا كوتاهي ننموده است.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: بسیج یک نیروی مردمی بوده و برای رفع و تقویت نقاط ضعف نیازمند حضور مؤثر مردم و نیروهای بسیجی است تا بتواند در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بردارد.

وی با بیان اینکه رسالت بسیج حضور درخشان در محرومیت‌زدایی است، بیان کرد: بسیج به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای دولتی و مردمی از ظرفیت‌های فراوانی برای حضور درعرصه‌های مختلف از جمله عمرانی و محرومیت‌زدایی برخوردارست و همراه با انجام فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است.

سرهنگ ورمقانی افزود: محرومان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی اند و تلاش در راستای زدودن فقر از چهره این افراد هدف اصلی تشکیل بسیج سازندگی است.

ارسال نظرات